Hurra! Ultralyd i dag

Så utrolig gøy:) blir spennende og se om det stemmer da på Oul :D
 
:D
 
Åh, så gøy :)
 
så nyyydelig <3 gratulerer :D
 
Gratulere så mye :D Fint bilde av lille vidunderet. Blir spennende å se på OUL om det stemmer.
Gleder meg veldig til det blir min tur å se mageboeren.
 
Så kjekt :D
 
Så utrolig gøy:) blir spennende og se om det stemmer da på Oul :D

Ja :)

Anatomien er jo helt lik nesten, så tidlig. Ser jo ut som guttetiss på begge kjønn. Men peker den opp så er det gutt og ned så blir det jente. Vi så flere ganger at den pekte nedover så da så det ut som en jente som jordmor sa. Blir spennende :)
 
Åh, så gøy :)
så nyyydelig <3 gratulerer :D
Hun ser veldig tilfreds ut :)

Helt fantastisk ❤️ det var virkelig verdt pengene altså ❤️ hun sjekket alt og vi holdt på i 15-20 min. Hun var veldig nøye og målte flere ganger. Sjekket at nyrene fylte seg opp til og med ❤️ nå kan jeg endelig glede meg! Vi har brukt 2,5 år på denne lille luringen og måtte til slutt ta prøverør. Har også hatt en SA. Så jeg har liksom vært vant til skuffelser i 2,5 år at jeg ikke har klart å slappe av. Så nå er jeg helt i ekstase :) Hehe.. Nå har jeg skjønt at jeg er gravid liksom :p
 
Gratulere så mye :D Fint bilde av lille vidunderet. Blir spennende å se på OUL om det stemmer.
Gleder meg veldig til det blir min tur å se mageboeren.

Takk :) blir spennende :) skjønner at du gleder deg ❤️ er jo helt fantastisk og hilse på lille ❤️
 
Så gøy og for en lettelse, skikkelig fint bilde :)
 
Back
Topp