Hurra!! og ånei...

FruA

Mamma til 3 :)
Oktobermirakler 2013
Hurra, hurra, jeg er nå over 12 uker :D :D

meeeen, en liten demper på gleden er at kvalmen som har vært myye bedre (og nesten borte) i det siste nå er tilbake :( I går var jeg helt kake og i var ute å kjørte i dag tidlig, og vurderte sterkt å kjøre inn til siden for å spy, men klarte heldigvis å unngå det såvidt.. Så nå sitter/ligger jeg i sofaen og føler meg dårlig (igjen! Begynner å bli vant til denne sofaen etterhvert) og ser på et kaos uten like i huset som jeg IKKE har planer om ´å gjøre noe med :P Ikke før magen roer seg, i alle fall, så håper jeg det skjer snart!!

Flere som er rundt uke 12 og fortsatt er dårlige? De andre gangene har jeg virkelig ikke hatt det så ille eller så lenge...

Etter menstermin skal jeg være 12 uker om 6 dager, og jeg kan ikke si at jeg er noe bedre den siste tiden. Sist var jeg dårlig helt til uke 16 :( Men de fleste skal vel bli bedre rundt uke 12-14? Krysser fingrene for at det gjelder oss ;)

Sist var jeg dårlig til uke 16:(
Masse god bedring :)

grøss og gru, det er ikke mye godt altså.
Håper du føler deg bedre straks hvert øyeblikk ;)

Nå har jeg en stund igjen før jeg bikker de magiske tolv ukene men nå håper jeg at jeg er på mitt værste,
er ikke bare kvamen nå men jeg er så totalt ute av meg selv at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Takler å gå gravid svært dårlig skjønner jeg blææ..

Takk, takk :) Satser på det roer seg for oss alle snart :)

grøss og gru, det er ikke mye godt altså.
Håper du føler deg bedre straks hvert øyeblikk ;)

Nå har jeg en stund igjen før jeg bikker de magiske tolv ukene men nå håper jeg at jeg er på mitt værste,
er ikke bare kvamen nå men jeg er så totalt ute av meg selv at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Takler å gå gravid svært dårlig skjønner jeg blææ..

Off, ja, det er veldig tungvint å være i dårlig form, sliten eller ute av seg selv... Var du like dårlig sist? Jeg skjønner jeg har hatt det fint før, var knapt kvalm med første, litt kvalmere med nr to, men det var ikke mange ukene..

Off, ja, det er veldig tungvint å være i dårlig form, sliten eller ute av seg selv... Var du like dårlig sist? Jeg skjønner jeg har hatt det fint før, var knapt kvalm med første, litt kvalmere med nr to, men det var ikke mange ukene..

Jeg var ganske dårlig sist også,
men da hadde jeg en kraftig overstimulert så da var det forklaringen.
Var en del innlagt i starten og fikk hjelp så det gikk på en måte greit :)

Så føler meg på en måte mer "hjelpesløs" nå.
Sist hadde jeg bare meg selv og ta vare på, men nå har jeg jo en liten en i tilegg som trenger meg mye.
Og det merker jeg er en stor utfordring når jeg føler meg så på bunn.

Men en får bare prøve å tenke fremover - Det blir bedre! :D
Og at det er helt klart verdt det med tanke på hva som kommer ut av det til slutt ;)

Jeg var ganske dårlig sist også,
men da hadde jeg en kraftig overstimulert så da var det forklaringen.
Var en del innlagt i starten og fikk hjelp så det gikk på en måte greit :)

Så føler meg på en måte mer "hjelpesløs" nå.
Sist hadde jeg bare meg selv og ta vare på, men nå har jeg jo en liten en i tilegg som trenger meg mye.
Og det merker jeg er en stor utfordring når jeg føler meg så på bunn.

Men en får bare prøve å tenke fremover - Det blir bedre! :D
Og at det er helt klart verdt det med tanke på hva som kommer ut av det til slutt ;)

Off, ja, ikke så lett å ta seg av flere enn seg selv om dagen :P Men som du sier: Det er så verdt det!! :)

Hurra, hurra, jeg er nå over 12 uker :D :D

meeeen, en liten demper på gleden er at kvalmen som har vært myye bedre (og nesten borte) i det siste nå er tilbake :( I går var jeg helt kake og i var ute å kjørte i dag tidlig, og vurderte sterkt å kjøre inn til siden for å spy, men klarte heldigvis å unngå det såvidt.. Så nå sitter/ligger jeg i sofaen og føler meg dårlig (igjen! Begynner å bli vant til denne sofaen etterhvert) og ser på et kaos uten like i huset som jeg IKKE har planer om ´å gjøre noe med :P Ikke før magen roer seg, i alle fall, så håper jeg det skjer snart!!

Flere som er rundt uke 12 og fortsatt er dårlige? De andre gangene har jeg virkelig ikke hatt det så ille eller så lenge...

Jeg har også bært merkbart bedre fra ca 10 uker, men i går var en virkelig drittdag kvalme messing :( 12 uker i dag :) Har tidligere klart å kaste opp, men i dag er kvalmen bare en sånn ullen følelse som blir liggende der :( virkelig slitsomt. Håper det bedrer seg snart. Kjenner at kroppen ikke tåler så mye anstrengelse. Da får jeg det igjen dagen etter :(

Er helt ute og kjøre, jeg også. 11 uker i morgen og blir bare verre. Var helt likt sist, var dårlig hele svangerskapet.
Har ikke krefter til å gå gjennom det samme en gang til, men får bare forberede meg på det :(
Har en ett-åring å ta vare på denne gangen og det gjør det ekstra vanskelig.

Off. Katbra, får håpe det gir seg snart denne gangen, virker tøft å ha det sånn i 9 mnd.. Og selvfølgelig verre med en liten en å holde styr på...

Ikke noe kjekt miz m at du ble dårligere igjen, er nok sånn med meg og at jeg blir dårligere når jeg er trøtt/slitt meg ut... Merker en bedring nå ift i dag tidlig, så det er bra.. Hjelper nok å ta det litt med ro.. Glad jeg har så flexijobb at jeg selv bestemmer når jeg jobber, mer eller mindre :) må være verre om en må være på jobb!

Back
Topp