Hurra! Kvalmen har "forandret seg"!

Minni

Forelsket i forumet
Fra å kaste opp hver morgen, og være helt ødelagt til 11-12 hver dag, så er det blitt sånn at jeg blir fryktelig kvalm hvis jeg ikke spiser. Myyye bedre synes jeg, for da er det bare å passe på å spise hele tiden! Føler meg som et helt nytt menneske nå som jeg har slutta å kasta opp jo 

Med førstemann (jente), så var det sånn som nå, kasta ikke opp, men måtte spise veldig ofte. Med andremann (gutt), så kasta jeg opp hver morgen til jeg var 11-12 uker på vei.

Jeg kastet opp noen dager, men nå har det gått over til å bare være kvalm dersom jeg ikke spiser. Og er enig i at det er STOR forskjell.

Men blir litt fort sliten og blir "bilsjuk" bare av små strekninger.

Kvalmen kommer i bølger gjennom hele dagen nå. Kom plutselig på at det var ikke BARE når jeg ikke hadde spist, men også hvis jeg anstrenger meg for mye, så kommer det ei skikkelig bølge.
Nå har jeg nettopp ryddet hus, vasket klær, ordnet unger osv, og nå er jeg helt ødelagt. skal ut med ungene - men må ha 5 min på sofaen og vente på at kvalmen gir seg, først.
Men selv om jeg er temmelig kvalm, så er det ikke sånn "må løpe på do å spy kvalme", og da går det heldigvis greit!

Så bra at kvalem har bedret seg. Jeg føler jeg spiser hele tiden jeg også. Blir fort kvalm hvis jeg ikke gjør det.

Back
Topp