Hurra :-) i dag reiste hun seg for første gang. Andre som har barn som ikke går ennå?

Eiramjenta

Forelsket i forumet
I dag reiste hun seg opp mens hun holdt i senga til storesøster. Vi har prøvd å få henne til å gå mens vi holder i hendene, men det nekter hun.Setter seg ned på rompa

Storesøster var over 19 mnd før hun gikk så får smøre meg med tollmodighet....

Flere som ikke går?

Så moro da!

Jenta mi går heller ikke, reiser seg ikke opp heller for den del, selvom hun øver masse på det om dagen, så mestrer nok det snart. Har den siste tiden begynt å gå mens hun holder oss i hendene, men er veldig ustø

Hun er litt over 14 mnd nå, jeg gikk ved 16mnd, pappaen enda senere, så vi må nok vente tålmodig en stund til, virker det som

Her har mariel endelig begynt å stå på beina sine, hu kan sitte så legge seg på magen, og så ta å stå i en bue...hu har blitt skikkelig aktive i det siste ;)

Ja, jenta mi klarer også å sette seg opp i sittende stilling og legge seg ned igjen. Men å stå i bue har hun ennå ikke gjort.

Spennende alder de er i nå. Skjer mye både ift til motorikken og språket. Kommer nye ord nesten daglig :-) Gleder meg til fortsettelsen!

Back
Topp