Hurra, i dag er dagen!!

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*

Idag er min fantastiske gutt, Håkon, 3 år! Er så stolt at jeg nesten sprekker
Tenk at for 3 år siden straks tok de vannet og alt var i gang.
Det er helt snedig å tenke på, at i kveld er det så lenge siden
de la han på brystet mitt, og jeg ble helt betatt. -Noe jeg fortsatt er!

Gratulerer også med dagen til de andre barna som har bursdag i dag!
Spesielt til Bo-Kristian, som tilogmed ble født på samme sykehus, bare noen få timer før Håkon!

ORIGINAL: Ellen.

Idag er min fantastiske gutt, Håkon, 3 år! Er så stolt at jeg nesten sprekker
Tenk at for 3 år siden straks tok de vannet og alt var i gang.
Det er helt snedig å tenke på, at i kveld er det så lenge siden
de la han på brystet mitt, og jeg ble helt betatt. -Noe jeg fortsatt er!

Gratulerer så masse til lillegutt, som ikke er så sliten lenger og selfølgerlig alle andre barna som fylleri dag[:D]

Å så mange fine bilder du la ut. Han er så vakker.

Gratulerer også med dagen til de andre barna som har bursdag i dag!
Spesielt til Bo-Kristian, som tilogmed ble født på samme sykehus, bare noen få timer før Håkon!

Grattulerer så mye til både Håkon og Bo-Kristian!!

Brage ønsker dere velkommen i 3årsklubben [;)]

Tusen takk, Ida!! Ja, jeg synes han er veldig vakker, og sjarmerende, men det synes
nok helt sikkert de fleste mødre om sine barn, så jeg er nok ikke alene om dette fenomenet [:D]

Tusen takk, Dragemamma! Og takk, Brage, nå blir det mange 3-åringer her inne!! [:D]

Takk takk! [:)]

Det var en veldig fornøyd gutt som sovnet i bilen på vei hjem fra feiring hos bestefar, med
sin nye, store, røde brannbil på fanget [:)] [:)] Mumlet noe om at "er heldig jeg" da jeg kledde
av han finstasen i senga. Han fikk også et kult spill, puslespill, Eliasgenser, fjernstyrt bil, Kaptein Krutt,
Puslespillbøker, to tøffe hettegensere og Buzz Lightyear-duplo [:)] Han får sikkert nok å drive med fremover [:D]

Søte ungen min

Og som ikke det var nok, så har jeg verdens søteste svigermor, -som kl 21 på kvelden, etter feiringen,
drar rett hjem for å bake sjokoladekake som Håkon kan ta med til feiring i barnehagen i morra.
(Fordi jeg trodde jeg kom til å få tid til å lage muffins i kveld når vi kom hjem, men jeg har null energi igjen etter en meget fullpakket dag.)
Jommen meg er dama et under som stiller opp og ordner alt!! -Ho lovet å ta igjen når ho blir gammal da [:D][:D] hihi [:D]

Back
Topp