Hurra hvor tiden flyr:)

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Uke 32 i dag;) å her bor vi i et kaos av et hus under opppussing og jeg mangler nesten ALT av baby utstyr:p stresser ikke, nyter bare sparkene og bevegelsene ;) 8 uker til uke 40 :D tiden flyr:) Hva med dere?? Har dere det bra ?? Ønsker dere en fin fredag

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi :) Oppussing er alltid kaos og kjedelige greier, men det blir veldig fint etterpå da ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Har fått lovnad på at bad og to soverom skal Være ferdig til terminen:p satser på at det går;) gleder meg til alt er ferdig :)

Her e alt supert, bærre nyte dæm siste ukan av svangerskapet :) Har igjæn å ordne t lillegutt kjæm,men har det meste under kontroll :)

når man har det bra og nyter graviditeten flyr tiden virkelig:love7

Synes nesten tiden flyr uansett, jeg! Ja, dagene kan bli tunge og lange, men morgenen etter tenker jeg liksom; "Whaaat? Er jeg kommet så langt? Når skjedde det?"
Merker at det blir vanskeligere og vanskeligere å fokusere på andre ting enn graviditeten om dagen. Vil liksom bare ha ungen ut nå - og fortsette mitt nye liv. <3

Er 35+1 idag og kommer stadig nærmere termin. Bare 5 uker og 2 dager igjen nå. Herregud. :D

Jeg må finne farge til veggen på lillebror sitt rom, ellers så ligger handle listen over utstyr klar :) alle sier svangerskapet og i hvertfall de 3 siste månedene er såååå lange, ikke denne gangen;)

Tida flyr ja. Denne uka har vi gjort første (og sikkert siste før termin) innkjøp av babyklær. Er på ferie så da har vi hatt både tid til å handle og funnet en del billig..:) begynte plutselig å tenke på i dag at jeg har jo fått haugevis av hefter/bøker osv om svangerskap og fødsel og slikt, men ikke noe informasjon om livet med baby. Noen som har forslag til noe man burde lest for å være litt mer forberedt?

Her er det 7 uker og 5 dager igjen til termin:) syntes det går ille fort nå, men har en 5 åring som får dagene til å gå unna :) Har litt småting igjen å ordne, men har mye fra sist som blir brukt igjen:) Tenk snart så er vi alle i mål:):):)

Tida flyr ja. Denne uka har vi gjort første (og sikkert siste før termin) innkjøp av babyklær. Er på ferie så da har vi hatt både tid til å handle og funnet en del billig..:) begynte plutselig å tenke på i dag at jeg har jo fått haugevis av hefter/bøker osv om svangerskap og fødsel og slikt, men ikke noe informasjon om livet med baby. Noen som har forslag til noe man burde lest for å være litt mer forberedt?

Gro Nylander har en fin bok som jeg leste første gangen som heter mamma for første gang.. :)
Ho er veeldig pro amming da, så ikke bry deg om den delen hvis du ikke skal amme.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg syns også at tiden flyr! MEn er like utålmodig fordet :P Syns det er lange 6 uker foran meg

32+5:) dagene går unna ja! Hadde håpet å få mer rutine på legging av 1,5 åringen min...han har slått seg helt vrang i det siste! Noen erfaringer?

Woop Woop:) uke 33 i dag å feira dagen med 1 time søvn i natt:p når tenker dere å begynne å pakke bagen??

Woop Woop:) uke 33 i dag å feira dagen med 1 time søvn i natt:p når tenker dere å begynne å pakke bagen??

Lurer jeg også på. Er IKKE klar til å pakke..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke jeg heller.. Må først pakke ferie kofferten:p

Tia går vældi fort no, må vel begynn å ordne litt t lille kjæm å....har jo itj ordna nå enda :rolleyes:

Back
Topp