Hurra hurra..

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Idag kom pakken fra Josefssons..[:D]
Så mye fint for en billig penge..Gleder meg til å ta det i bruk om forhåpentligvis ikke så veldig lenge..[:)]

Eneste som blir litt stort tror jeg er pysjene jeg bestilte..De er i str 62.. Men det er jo greit å ha noe å vokse i da [:D]

Jippi!!!!

Skal hente min i morgen jeg[:D][:D]

Var nettopp nede på mix kiosken å hentet den vi..Hadde ikke tid til å vente til imorgen jeg vet du..[:D]
Jeg er jo så utålmodig nå om dagen...[:D][:D]

Hehehe.. jeg må le[:D][:D]

Det er noe som går her i juliforumet det.

har fått pakka mi jeg også, måtte dra å hente med engang selv [:D]
Men, syns faktisk at de buksene i str 56 så litt store ut..-men, men..-blir vel ikke det når vi først skal bruke de [;)]

og dumme meg, bestilte feil på det ene settet, bestilte i str 68..,skulle egentlig være 56..-men da har vi et sett om et årstid da [;)]

ORIGINAL: Monicus

Hehehe.. jeg må le[:D][:D]

Det er noe som går her i juliforumet det.

Ja tror det er den nye sykdommen som er kommet til oss [:D] [:D] [:D]

ORIGINAL: Jas

har fått pakka mi jeg også, måtte dra å hente med engang selv [:D]
Men, syns faktisk at de buksene i str 56 så litt store ut..-men, men..-blir vel ikke det når vi først skal bruke de [;)]

og dumme meg, bestilte feil på det ene settet, bestilte i str 68..,skulle egentlig være 56..-men da har vi et sett om et årstid da [;)]

Syntes ikke det så så veldig stort ut jeg da.. [:D]

Greit å ha noe til H*N blir større oxo da..
Ellers så får du gi det bort til noen som har ett barn på den størrelsen [:D]

Jeg har enda Ikkje fått min....
Men til dere som har bestillt en sånn startpakke: Hadde di forskjellige størrelser....???? Når Jeg bestillte var det visst bare størrelse 56 der...????[8|]

ORIGINAL: Dorothy_1

Men til dere som har bestillt en sånn startpakke: Hadde di forskjellige størrelser....???? Når Jeg bestillte var det visst bare størrelse 56 der...????[8|]

I tilbudspakken var det bare str.56

jeg har kjøpt en startpakke i 56 og en i 68, og begge kostet 19 kr stk....

ORIGINAL: Jas

jeg har kjøpt en startpakke i 56 og en i 68, og begge kostet 19 kr stk....

Jeg fikk bare opp str 56

Hmm..[8|] fikk bare opp 56 jeg med.

jeg kjøpte startpakker i str 56,62 og 68 til 19,- pr.stk!

Back
Topp