HURRA HURRA

MalinOGMille

Gift med forumet
gledes melding fra meg en søndags formiddag.

Merker dagen i dag er helt super
Jeg har fått vasket vinduer som virkelig var en FRYYYYD
og ikke minst ryddet verandaen så nå er jeg klar for sommer[:D]
Sola steiker åh ja jeg har litt sommer stemning i dag kjente jeg

meeen til den egentlige gla nyheten
Mille sover hele natten HURRA HURRA
ifra 20.00 til 08.00
gjort det 4 dager nå så håper det fortsetter :D:D

Hva skal dere på denne fine dagen for noe da?

Luuuuckyyy! Har hun og Varg bytta eller? :P
her var jeg oppe i 5.30 tiden og ga flaske, det var litt deilig at han sov så lenge og ikke bare til 3-4 XD

Og jeg er grønn sjalu på sommer feelingen!  Her snør og snøøør og snør det, er sikkert 1 m snø.

I dag skal jeg bleke håret, dra på besøk til en vennine og .. HENTE HUNDENE MINE! Hurra Hurra!!
de har vært på ferie mens jeg har vært syk med influensa og sånt, men endelig er vi friske i hus så vi kan få dem hjem igjen!!

ORIGINAL: Ulve~Mamma

Luuuuckyyy! Har hun og Varg bytta eller? :P
her var jeg oppe i 5.30 tiden og ga flaske, det var litt deilig at han sov så lenge og ikke bare til 3-4 XD

Og jeg er grønn sjalu på sommer feelingen!  Her snør og snøøør og snør det, er sikkert 1 m snø.

I dag skal jeg bleke håret, dra på besøk til en vennine og .. HENTE HUNDENE MINE! Hurra Hurra!!
de har vært på ferie mens jeg har vært syk med influensa og sånt, men endelig er vi friske i hus så vi kan få dem hjem igjen!!

dakar SNØØ æsj
Hadde jeg vært rik skulle jeg spandert en svipp tur ned hit ;)

SÅ bra at noen er villig til å ha de litt mens du er syk og ikke minst så bra at du er FRISK!!

Kos deg i dag selvom det snør og lykke til med hårfargingen ;)

ORIGINAL: Vugge

Høres ut som en deilig start på dagen! Send litt av sola opp hit a?
Sitter i joggis og kommer liksom ikke igang her.. [&:][:)]

sendt ;)

vil også ha sooool! her var det bære veier på fredag, igår begynte det å snø igjen..! er SÅ klar for vår nå at FYYY! (og ja.. jeg vet det bare er januar enda [:'(])

ORIGINAL: kassie

vil også ha sooool! her var det bære veier på fredag, igår begynte det å snø igjen..! er SÅ klar for vår nå at FYYY! (og ja.. jeg vet det bare er januar enda [:'(])

skjønner feelingen jeg
føler sommeren kommer veldig snart MEN det er fare for snø igjen.
så idag skal det nytes sooooool til det fulleste

VÆRSTE jeg vet er når bare veier kommer frem og det starter å snø igjen
skal sende litt sol til øya de jeg

så utrolig deilig med såååå masse søvn da[:D][:D] gleder meg til det skjer her[:D] her skinner også sola og det er 6,5 grader i skyggen her idag[:)] så snøsmelting på høyt plan!! å det liker jeg!!

ORIGINAL: maric

så utrolig deilig med såååå masse søvn da[:D][:D] gleder meg til det skjer her[:D] her skinner også sola og det er 6,5 grader i skyggen her idag[:)] så snøsmelting på høyt plan!! å det liker jeg!!

jepp

satser på tidlig sommer :P

ORIGINAL: Malin A

dakar SNØØ æsj
Hadde jeg vært rik skulle jeg spandert en svipp tur ned hit ;)

SÅ bra at noen er villig til å ha de litt mens du er syk og ikke minst så bra at du er FRISK!!

Kos deg i dag selvom det snør og lykke til med hårfargingen ;)

Jeg syns det er fint med snø da, rene winter wonderland der ute! heller det en slush ;P
Men her er nok ikke våren i anmars før i mai uansett så jeg må jo bare se positivt på det!

En svipp nedover hadde vært supert! Må bare vinne lotto først så kommer jeg susende. :D

Ja deilig å være frisk igjen! vi hadde noen fæle runder med influensa, ryggvondt og omgangs syke her [&:] Men nå er vi FRISKE! hurra hurra!! Og jeg er veldig heldig som har så god hundepasser, moren til vennina mi. hun elsker hundene mine, og bruker å spørre om ikke hun kan få låne dem. hihi [:D] Deilig med litt avlastning en gang i blant, men nå har de vært borte i tre uker og jeg SAVNER dem veldig sårt!

Takk takk! blir runde nr 2 med blekemiddel i dag, hehe. Akkurat nå har jeg rosa og brunt hår med platina ettervekst! veldig sexy.. :P eller ikke. Men jeg skal bare få det lysere så jeg kan farge det rødt igjen! [:D]

Jeg syns det er fint med snø da, rene winter wonderland der ute! heller det en slush ;P
Men her er nok ikke våren i anmars før i mai uansett så jeg må jo bare se positivt på det!

En svipp nedover hadde vært supert! Må bare vinne lotto først så kommer jeg susende. :D

Ja deilig å være frisk igjen! vi hadde noen fæle runder med influensa, ryggvondt og omgangs syke her [&:] Men nå er vi FRISKE! hurra hurra!! Og jeg er veldig heldig som har så god hundepasser, moren til vennina mi. hun elsker hundene mine, og bruker å spørre om ikke hun kan få låne dem. hihi [:D] Deilig med litt avlastning en gang i blant, men nå har de vært borte i tre uker og jeg SAVNER dem veldig sårt!

Takk takk! blir runde nr 2 med blekemiddel i dag, hehe. Akkurat nå har jeg rosa og brunt hår med platina ettervekst! veldig sexy.. :P eller ikke. Men jeg skal bare få det lysere så jeg kan farge det rødt igjen! [:D]

hater snø..
men ja du har helt rett slushj/slaps er værre men nå er det rimelig bart her ;)
Skjønner godt du savner hundene så lenge de har vært borte..
og jeg vill se før å etter bilde haha

hehe, det skal jeg vel få til. Ser ganske komisk ut på hodet akkurat nå.. :P
Men venter med bleking til kvelden når varg sover jeg. Stinker jo sånn! Jeg er vel ferdig på mandag tror jeg, for den rødfargen min er litt spesiell og tar laang tid..

Slush og slaps er liksom alternativet til snø så .. fysj! Bart er det vel kanskje her i midten av mai! jeg håper jo på før , en det skjer vel ikke.. :P

vi hadde jo snørekord for et par år siden med 240 cm snø i APRIL.

Back
Topp