Hurra hurra, huseiere!

Maibarn1618

Betatt av forumet
Endelig! Endelig har vi blitt huseiere, etter å ha unngått budrunde med å kjøpe et hus USETT ;o for 25,000 over prisantydning! Etter flere budrunder hvor vi har tapt, budrunder vi ikke har fått sjans til å være med på en gang pga høy startpris og evig fortvilelse om vi noen gang kommer til å finne et hus vi har råd til, er vi endelig i boks!

Vi kuppet huset før visning, og jeg er lykkelig! Nå er det bare å få Lagt leiligheten ut for salg, og begynne på den ekstremt kjedelige flytteprosessen med pakking og vasking :p og ikke minst håpe på at vi ikke har kjøpt katta i sekken, haha! Blir spennende den dagen vi får sett inni huset :p

Gratulerer med hus! :D

Gratulerer! Ligger huset på finn? :)
Ja, det ligger på Finn, men siden jeg prøver å holde meg passe anonym i dette forumet vil jeg dessverre ikke legge ut link, selvom det frister veldig :o

Skjønner. Samme her angående anonymitet. Er bare veldig interessert i huskjøp/husbygging osv, siden vi tenker mye på det for tiden. Hvis du har lyst kan du jo sende link på pm, skal vel godt gjøres at jeg kjenner til deg ;)

Back
Topp