Hurra hurra hurra!!!!!

idahelene

Glad i forumet
Ønsker alle en riktig flott 17.mai! Håper dere får en super dag:-) med masse god mat og kake for de som ikke er kvalme :-P

Gratulerer med dagen!!!! :-D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    30,9 KB · Visninger: 23
Gratulerer med dagen, alle sammen!

Gratulerer med dagen, alle sammen :D Så håper jeg at formen er fin hos alle i dag :)

Egratylerer med dagen alle sammen.. Her skal jeg prøve og lure crowden med alkoholfri hvitvin.. Spørs ja...

Gratulerer med dagen :-D pølse gjorde ikke godt for magen :-P

Gratulerer med dagen! Flere enn meg som tar en cowboystrekk før neste post på programmet?

Hjemme for er lite hvileskjær nå ja. Ungene på trampolina, mannen i rydde og oppvasktjeneste på skolen, og jeg bare hviler litt.

Gratulerer med dagen. Jeg skal ta meg en fjelltur i regnet... må det etter alt en har trykt i haudet frem til nå, og kl er ikke bikket 16:00 en gang :) hohoisann :D Lovende ;p

Gratulerer med dagen!
Sitter å prøver å repetere litt før eksamen i morra, i tillegg er jeg småkvalm, håper dere nyter dagen mer enn meg! :)

Gratulerer med dagen, ja!:) Her kjøpte vi pølse, gikk i tog i omtrent 10 min, dro og kjøpte oss is og dro hjem!:p Bare +3, regn og vind her i dag!:( Og på tur hjem ble jeg skikkelig bilsjuk (kasta ikke opp, men kvalm som fy), med svigerfar i baksetet, uvitende om hva som er på gang:p Da jeg kom hjem, sovna jeg på sofaen og sov i 2,5 timer:D Såeh, jada, flott dag! xD

Toget gikk bra :) Men når vi grilla i stad, så fikk jeg ikke i meg så mye mat fordi jeg ble skikkelig kvalm :( Og er så utrolig trøtt og sliten, så veldig fornøyd med at alt av besøk har reist hjem nå :)

Back
Topp