Hurra hurra hurra!

Maggie1

Flørter med forumet
Har bevisst vært litt lite aktiv her da jeg har vært veldig usikker på hvordan denne graviditeten vil gå nå i begynnelsen, men nå er jeg klar for å være gravid og se fremover ... Jeg har mistet to ganger på nøyaktig samme tidspunkt, og dagen for dette er i morgen... MEN, jeg holdt på å gå på veggene, så bestilte meg en time hos gynekolog. Der kunne vi se et lite nurk på 3,7 mm og et hjerte som slo 140 s/m, noe som stemte helt med min beregning på at jeg er rundt 6+3 idag. Så alt ser bra ut så langt!!! Lykke <3:hello2

Velkommen hit og gratulerer :-)

grattis og velkommen :)

Hurra:) gratulere:) kan jeg bare spørre om babbyen var 3,7 mm elller 3,7 cm?:) jeg var å tittet i gåt, er 6+5 i dag og den var ca mellom 0.5-1 cm skjønner du:)

Gratulerer og velkommen :)

Grattis! :D

Gratulerer

Tusen takk alle sammen! :) hønselovisa: det er 3.7 mm som jeg skriver. D står at i uke 6 skal det være mellom 4-6 mm og 1-3 mm i uke 5, så muligens jeg er litt kortere på vei. Bekymrer meg ikke ihvertall for 0,3 mm i avvik. den er jo mini mini og gynekologen sier det vanskelig å måle.disse millimetrene. ;)

Gratulerer og velkommen hit! :) Herlig å få se at hjertet banker da!

Ja nei bekymre seg skal man ikke:) lurer bare fordi min lege mente jeg da var 5-6 uker:) men det er fysisk umulig;) min mini var ca 0.5-1 cm:)

Jej så gøy! gratulerer

Back
Topp