hurra, hodet er festet=)

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Jeg var hos legen, å da mente han at hadet var festet... jeg ble sååååå glad..

åååååå=) Nå kan han bare komme ut=)
*utålmodige april mamma*

hodet    =)

Å, så bra!!! Ja, da e d kanskje like før!!!
Kjente du no spes når det festa sæ? Min lille har styra og herja no veldig "nedover" de siste par dagan, lure på om d e festing på gang...

æ va hos jordfar i dag å hode hadde festa sæ.. han viste mæ kosn æ sku kjenne, så æ kjente sjøl å at hode sto bom fast [:D] men har ikke kjent nå til at d har festa sæ den siste uka.. 

ja j kjente d nok... j fortalte legen at j de siste to tre dagene var mere "støl" i bekkenet og nedentil...
å da sa han at d kunne godt være at d var fordi han festet seg=)
håper d skjer no snart..=)

Jeg lurer.. Var på ul på mandag og da hadde hodet festet seg... Sa dette til min mor. Og hu snill som hu er sier at da tar det bare 3-4 uker til.. Gjett om jeg fikk kjempe leia, tar vel ikke så lang tid [:(]

grattis med hodet som har festet seg ,da skjer det sikkert ting snart :)

hodet er festet seg her også, håper det skjer noe snart

d er ingen fasit på hvor lang tid d tar fra hodet er festet... d trenger ik være festet før d skjer noe engang=)
så ikke noe å deppe for...=)

nei det er ikke alle som fester seg... føsrste mann min festa seg tidlig litt over to mnd før termin... å med rompa ned
men andre har ikke tenkt å feste seg å skjer visstnok sjelden at andre tredje osv fester seg... så jeg får beskjed om at hodet ligger langt oppe men at det kan skje når som helst fordet!!!

Back
Topp