Hurra ho sovna..

Trulte74

Forumet er livet
... uten masse styr klart ho å sovn i vogna ute! Er sånn drittvær her at jeg har ikke lyst å trille tur i dag. Men snuppa skjønte mammaen og var snill for første gang å sovna uten en masse tull[:D]

Så bra da[:D][:D][:D][:D] Gratulerer til begge to!!

Stine Louise skal bare sove i den så lenge den beveger seg. [:'(]

Det var koselig at hun sovnet da. Godt for mammaen tenker jeg.
Klemmer

Å jaggu sovna ho ikke tvert i kveld oxo[:D] Nå er det bare å sove lengre enn 4 timer i strekk som gjenstår så er mamman kjempefornøyd!!!

JR sliter også litt med å sovne for tia - i går måtte jeg holde han på armen i en TIME før han sovna - var så overtrøtt stakkars, at han NEKTA å ligge i senga.. [8D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

JR sliter også litt med å sovne for tia - i går måtte jeg holde han på armen i en TIME før han sovna - var så overtrøtt stakkars, at han NEKTA å ligge i senga.. [8D]

Been there!

Ser ut til å gå bedre i kveld, da - skal vel ikke klage, jeg - har vert veldig heldig..
(fikk såvidt fullført den linja før han begynte å gråte igjen[8D])
men han roa seg altså kjapt når jeg bare tørka svetten hans og gav han et tynnt ullteppe istedet for dyna - er jammen varmt her[8|]

Nå tror jeg JR også sover - allerede [8|]

ORIGINAL: Star83

Så deilig!!![:)]

Gått over nå.... Det var en liten "vær snill me mamma noen kvelder" fra hennes side (veldig sliten akkurat nå... derfor høres æ litt irritert ut[:@])

ORIGINAL: Trulte74

ORIGINAL: Star83

Så deilig!!![:)]

Gått over nå.... Det var en liten "vær snill me mamma noen kvelder" fra hennes side (veldig sliten akkurat nå... derfor høres æ litt irritert ut[:@])

Vi får håpe det er motsatt - at hun egentlig har lært det nå, og at hun bare har noen "slite ut mamma kvelder" som snart er over..[8|]

Back
Topp