Hurra for ULL

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Måtte ta på Elias ull i dag, for synes det var små kaldt[8D] Og guess what? For første gang SVETTER HAN IKKE[:D] Så utrolig herlig!
Nå tenker jeg også tilbake til da han var nyfødt og brukte ull. Husker det var noen ullbodyer han svettet kollosalt i. Og guess what? De er IKKE 100%ULL!! GO MISS GILMORE!!!
(Måtte bare sjekke de små babyklærne nå).

Så ull er virkelig gull[:)]

I know! Ull ER gull!!! Velkommen i klubben[:)]

Det er kanskje for tidlig å begynne med ull?

MEN, virker som ull puster bedre på han enn andre klær.

De sier jo faktisk at en kan bruke ull hele året, og janus har vel noe sommerull også! Vi brukte masse ull i sommer da vi var på brygga, for der er det litt rått. Kjempegodt og mye mer pustende enn bomull! GO ULL!!!

Vi bruker ull når det trengs, om det så er midt på sommeren [:D] Han brukte ullbody på et par kjølige regnfulle dager i sommer. Ikke ble han for varm og ikke var han kald. Ull er gull ja!! [:D]

Vi bruker også masse ull.. Å jeg har virkelig sett forskjell på Ull og ikke 100% ull, så nå prøver jeg å være flink å kjøpe mest 100%, [:D][;)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Det er kanskje for tidlig å begynne med ull?

MEN, virker som ull puster bedre på han enn andre klær.

Ikek for tidlig! Ull er gull, året rundt (for det rimer[8|]). Neida, men i Hellas og Spania er det vanlig at de gamle kler seg i ull de varmeste dagene. Ull tempererer, både i kaldt og varmt vær.

Ull dag her i dag også, og mini elsker det! (og mamma'n drømmer seg bort på nøstebarn sine sider....)

Back
Topp