Hurra for store pupper

Veron

Glad i forumet
Hehe. Merket at BH'ene var noe små her om dagen... tenkte ikke noe på det, men endelig et symptom. Dem er ikke ømme men blitt sykt store.
Til vanli bruker jeg 75A og så kjøpte jeg 75B idag og den er egentli i minste laget. Fant en i skuffen i 75C etter sist og den var super!! Endelig pupper, jeg som ellers har veldig små. Haha

Alt en blir glad for:p
 
Hehe. Merket at BH'ene var noe små her om dagen... tenkte ikke noe på det, men endelig et symptom. Dem er ikke ømme men blitt sykt store.
Til vanli bruker jeg 75A og så kjøpte jeg 75B idag og den er egentli i minste laget. Fant en i skuffen i 75C etter sist og den var super!! Endelig pupper, jeg som ellers har veldig små. Haha

Alt en blir glad for:p
Bruker også 75A til vanlig :p må snart kjøpe større bh :p det er jo digg da :p
 
Jeg bruker 60D til vanlig og kunne glatt klart meg uten større pupper. Med et nettverk av blodårer som liksom setter prikken over i en :p æsj ble kvalm når jeg skrev det faktisk
 
Mine hadde akkurat rukket å krympe, ga meg med amming for en mnd siden. Har 70dd til vanlig og jeg synes det er nok, mannen er fornøyd med økning :)
 
Så kjekt for deg :D Jeg kunne ønske de ble mindre :p Har store nok i fra før. Bruker normalt 75F/G
 
Det verste med å være gravid er at puppene vokser :p Har svære pupper fra før av (70G), og gleder meg til å operere dem mindre når vi er ferdig med å få barn ;)
 
Mine pupper har også vokst vel en størrelse opp! Digg!
Mine bh-er var nemlig blitt vel romslige etter jeg gikk ned i vekt, så passer fint å fylle de ut igjen ;)
 
Må nok ty til ny bh snart jeg :p De er på god tur ut av min 75H *panneplask* :p Mannen forguder de jo da :p ha ha
 
Jeg hadde på meg fjorårets bikini i går, og da fikk jeg dobbelpupper. Styyygt! Haha...
 
Mannen min hadde nok likt mine nye meloner veldig godt hvis han fikk lov til å ta på dem ;)
 
Holder på å krype ut av bhene her også. Forrige svangerskap gikk jeg tidlig over til kun sportbh, det var lenge det eneste jeg klarte å gå med.
 
Back
Topp