I dag har jeg vært å kikka på lillegutt i magen for siste gang før han kommer ut, og tanken på at neste gang jeg ser han er det på sykehuset og mest sannsynlig i armene mine( med mindre det blir UL ved fødselen) er kjempe spennede, jeg gleder meg til å møte prinsen min.
Fikk bare positive tilbakemeldinger og prinsen ligger der han skal på både hode kurven og mage kurven. Utifra kurvene veier han ca 2900 gram allerede og jeg tror jeg får en stor og fin liten gutt i og med at jeg har 5 og en halv uke igjen til han kommer og de legger på seg 200gram i uka på slutten sies det?
Hodet hans ble festa i uke 31 of nå ligger han godt ned i bekkenet. Jeg kjenner mye press og kvalmen jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet har kommet tilbake nå.
Rommet til lille gutt står klart, alt av klær er vasket, sykehusbagen pakket, og vugga står også klar med dyne oppi. Så nå venter vi bare på de siste ukene.
Har merket stor forandring på aktivitet etter uke 30, det er fullt kjør og han hikker 2-3 ganger om dagen!
Hvordan er siste ukene deres? Har noen vært på ultralyd i det siste?:)