Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Synes dere er flinke. Alle er hyggelige og ingen krangler. Og jeg føler vi alle jobber bra for å skape lidt hyggelig liv her på våres "Eget" forum.
Hurra for oss
Synes det er kjedelig å flytte ut. Men det blir mye bedre å flytte inn. Ny start og en ny sjanse til å holde lidt orden (min svakeste side - er et uforbederlig rotehode)[;)]
Bare 4 km. Overskuelig det. Men typen er i Danmark og studerer. Kommer ikke før juni. Hadde vært greit å ha hans hjelp nå. Men har kolleger som hjelper med å bære imorgen.
Det blir så bra. 2 soverom, 2 stuer. Har kjøpt ny komfyr, vaskemaskin og fryser. Kjøleskapet kjøpte jeg siste år. Hurra. Nu har jeg fått lidt pakkelyst igjen. Har spist isen for deg nå. Har tømt fryseren.[:D]
Selv om dette er en hyggelig tråd, så vil jeg allikevel tillate meg å sutre lidt:
Jeg er så lei denne pakkingen. Det vil aldrig ta ende. Og jeg som trodde jeg ikke hadde så mange ting.
Og alle mine i s er i den nye fryser i den nye leilighet. Altså blir det ikke fler is på meg før imorgen.
Synes lidt synd på meg selv nå