Hurra for positiv test! Jeg slenger meg med her jeg også!

skapbergenser

Forelsket i forumet
På torsdag forrige uke testet jeg positivt, og er nå ca 5+3 uker på vei! Ifølge babyverden har jeg termin 18. november. Vi er utrolig glade og spente! Satser på noen spennende og kjekke mnd her inne sammen med dere på novemberforumet! 

(Må si jeg er imponert over aktiviteten her allerede!)

gratulerer så masse og velkommen inn til oss

Hipp, hipp, hurra og Gratulerer så masse!! emoticon

Men du, hvordan er du 5 + 3 med termin 28. november, 
når jeg kun er 4 + 2 med termin 26. november?
-du er gjerne litt stødigere i det her dilldallet enn meg hehe :p

Hurra hurra! Gratulerer med positiv test!

Hehe nei, jeg trykket rett og slett på feil tast;) 18. november skal det være! Gratulerer så masse til deg og!

Blir kjekt å "ha følge" med dere som er ca like langt på vei! Man lurer vel gjerne på en del av de samme tingene underveis, hvertfall kommer nok jeg til å lure på alt mellom himmel og jord som er gravid for første gang :)

Og takk forresten! Jeg er så spent på alt som skal skje de neste mnd, og holder på å sprekke hver gang jeg treffer noen kjente, har så lyst å fortelle det til hele verden nå! Men første som får vite det (utenom mannen såklart) blir sjefen i morgen...

Haha ja men da er jeg med =D

Ja det er virkelig godt å ha noen å drøse litt med -gleder meg også til å bli kjent med jengen her inne :)

Lykke til når du skal fortelle det til sjefen i morgen!!

Her skal min sjef og våre foreldre få vite det i morgen også
-jeg har bursdag da, så tenkte vi skulle gi dem en bursdagsgave hehe :p

Takk forresten ;)

Gratulerer såmye
Og velkommen,gledr meg  til å bli bedre kjent med alle her inne :)

skapbergenser skrev:
På torsdag forrige uke testet jeg positivt, og er nå ca 5+3 uker på vei! Ifølge babyverden har jeg termin 18. november. Vi er utrolig glade og spente! Satser på noen spennende og kjekke mnd her inne sammen med dere på novemberforumet! 

(Må si jeg er imponert over aktiviteten her allerede!)

Så gøy :)
Da har vi termin samtidig her på bv :D
Gratulerer og velkommen <3

Tro,håp,kjærlighet skrev:
Så gøy :)
Da har vi termin samtidig her på bv :D
Gratulerer og velkommen <3

Å så koselig! Gratulerer til deg og! Nesten så jeg ikke våger å tro at jeg er gravid, for jeg har nesten ingen "symptomer" kun vært pittelitt kvalm og hatt noen murriger nederst i magen, men testet positivt 2 ganger, så da er det vel sant 

Back
Topp