Hurra for onsdag

ajasto

Forelsket i forumet
Er det virkelig onsdag i dag? Helt utrolig så fort denne uka går. Ute er det litt snø, og iiiiiiiiiskaldt. Jeg kom hjem fra jobb i går kveld og knapt kunne gå. Vet ikke om det er bekkenet som har begynt eller..... iallefall så er det vondt å sitte. Verker i hele høyre siden min. Jeg som er aldri borte fra jobb. [&o]Syns det er så ekkelt å ringe å si jeg er syk. Nå er jo problemet at jeg ikke kan flytte foten, og det verker noe så sinnsykt. Men jeg må vel prøve meg på jobb i kveld likevel. Jeg er jo ikke syk sånn sett da.... sukk.

Ellers er planen i dag å ta seg en tur på nav. Og jeg bør bake brød. Får se hva jeg får til etterhvert. Kristoffer har fri i dag så jeg får nok god hjelp regner jeg med.

Ha en super fin dag damer, og barn.[:D]

SNØ???[:o] Ajasto: Hvor bor du da?? Håper snøen drøyer litt lenger med å komme til Oslo assa[:-]

I Oslo idag er det nydelig høstvær, men kaldt da!!

Mina gledet seg masse til å svømme idag, men ble sååå skuffet over at det ikke ble noe av alikevel. Misforståelse blandt personalet pga sykdom. Mina ble helt fra seg stakkars. Får jo så vondt av henne, for hun gledet seg sånn. Men etter litt overtaelse så var det et nytt spill som var spennende, så gikk det greit.

Nå skal jeg betale regninger og denne måneden er det endel desverre[&:] Bra jeg har endel middager i fryseren da[;)][:)]

Jeg har blitt litt bedre heldigvis[:D]

Snø her og i dag.. Hjemmedag med barna i dag [:D] I går var det Raphael som var litt sjaber, men ble til at han dro på barnehagen etterhvert likvel da Alannah ville, men sovna på sofaen klokka 17, så var vel noe som var galt likevel [:)] I dag er Alannah sur og gretten, så ser for meg hun er litt pjusk... får ikke måle feberen i øret, og bare det er et tegn på at ting ikke er som det skal, hun ELSKER å måle feberen..[8D]

Vi skal bare ta det med ro, en tur på butikken å hente ting og tang jeg har bestilt... (mannen er bortreist, greit å gjemme litt og si at "den? Den har jeg hatt leeeeeeenge den altså, følger du ikke med.... ? "hahaha... [:D][:)][8D])

Ha en fin dag da damer...[:D]

ORIGINAL: Monsoon

Snø her og i dag.. Hjemmedag med barna i dag [:D] I går var det Raphael som var litt sjaber, men ble til at han dro på barnehagen etterhvert likvel da Alannah ville, men sovna på sofaen klokka 17, så var vel noe som var galt likevel [:)] I dag er Alannah sur og gretten, så ser for meg hun er litt pjusk... får ikke måle feberen i øret, og bare det er et tegn på at ting ikke er som det skal, hun ELSKER å måle feberen..[8D]

Vi skal bare ta det med ro, en tur på butikken å hente ting og tang jeg har bestilt... (mannen er bortreist, greit å gjemme litt og si at "den? Den har jeg hatt leeeeeeenge den altså, følger du ikke med.... ? "hahaha... [:D][:)][8D])

Kjenner igjen den ja[:D] Gjør det ikke nå da, men gjorde det da jeg bodde med pappaen til Mina[8D]

Snø her og. Og kaldt. Men nå har huseier endelig gitt seg etter jeg har mast i 4 år (og koblet inn prost, fagforening og bispekontor). Nå er det montert varmepumpe. Nå skal vi riktig kose oss med vintervær!

ORIGINAL: oslojente1980

ORIGINAL: Monsoon

Kjenner igjen den ja[:D] Gjør det ikke nå da, men gjorde det da jeg bodde med pappaen til Mina[8D]

Bra jeg ikke er den eneste [;)][:)]

Kjekt med varmepumpe ja Olive. På tide du fikk det nå [:D]

Jippi, juppi. hurra. Takk for det Monsoon. Og takk for sist. Alltid hyggelig å hilse på. God bedring til barna.

God ettermiddag!

Rasmus og jeg har vært på besøk i den gamle barnehagen idag.. det er like koselig hver gang! Jeg savner den jobben så utrolig mye..[&o]

Bertine og T er på hallidrett, Rasmus sover i bæresjalet, og jeg rydder egentlig, bare ikke akkurat nå..[8D] Jeg ser faktisk på en eldgammel episode av Baywatch..[:D]

Nå må jeg straks lage middag, så spiser vi middag når de kommer hjem fra treninga.. Nuggets idag!

Her måtte G kjøre alle til barnehage og jobb i dag - i snøføre [8D].. har snødd og snødd og snødd i dag, så det er helt hvitt ute - ja, det har lagt seg på tak, veier og plen... skikkelig julestemning ute!

Her er det full baluba med NRK Super (radio) med dans og sang og hopp og sprett... jeg skal snart ordne kveldsmat til August, og så er det kveld for han, så må jeg ut og handle litt... I morgen er det senvakt, men jeg skal levere bilen til dekkskifte ni i morgen tidlig, og nærbutikken er stengt for ombygging.. har min siste vakt på jobb i morgen kveld... ja, siste for en stund, fredag morgen skrives jeg inn på sykehuset

Back
Topp