Hurra for NAV!

dizzo

Betatt av forumet
Jeg vil rose mitt lokale nav-kontor opp i skyene for å arrangere et infomøte for de som lurer på alt når det kommer til foreldrepenger osv. Det var første gangen de prøvde seg på noe sånt - og jeg sa at dette var veldig hjelpsomt! Ikke bare får du informasjonen du trenger på en bedre forklart måte - men man kan spørre spørsmål med en gang de dukker opp! Kjempetiltak! 
Gå innom din Nav og fortell dem dette! 

Wow!! Er det mulig? :O
Så fantastisk! Sånn burde virkelig alle nav-kontor gjøre ja! :D

Tok de eget insjativ? (vet ikke hvordan det skrives.. hehe) Jeg måtte be om et sånt møte selv etter å ha krangla med de lenge.. hehe

Nav Bergen kunne virkelig lære noe av dem. Jeg har brukt ikke mindre enn tre nav kontor, alle har vært like lite hjelpsomme og har ved to anledninger satt meg i personlig økonomisk krise. Siste gangen måtte jeg flytte hjem til mamma liksom ;p

bor i en litt stor by, men bare to NAV-kontor. Er redd dette ville kreve for mye av dem :/
Men jeg skal helt klart foreslå det for dem!

WoW! Da var jo virkelig trondheim NAV tidlig ute, var på møte hos de i 2010 allerede..Trodde alle større NAV kontor gjorde slikt..

DinaF skrev:
Tok de eget insjativ? (vet ikke hvordan det skrives.. hehe) Jeg måtte be om et sånt møte selv etter å ha krangla med de lenge.. hehe

Jeg antar at dette var noe de hadde funnet på helt selv ja. Men uten at jeg vet det kan det ha vært mange som har hintet om det. Var i allefall veldig overrasket da jeg så en lapp hengende på helsestasjonen om dette møtet. 

Ang "alle større nav kontor", så er dette et lite ett. Nav Røros - der Røros kommune kanskje har 6-7000 innbyggere (halv-vill gjetting). Så vi var totalt representert med 5 damer og 3 menn denne gangen.

Back
Topp