Hurra for min snille mamma

Pondus

Elsker forumet
Jeg har en utrolig snill mamma som jeg fikk enda et bevis på nå. Var på besøk der på mandag og da så hun at jeg ikke hadde noe vinterjakke som passet meg. Igår ringte hun og ba meg komme innom henne for å hente noe. Da hadde hun vært og kjøpt stoff og sydd en god og varm jakke til meg som jeg får igjen og kan bruke ut svangerskapet. Må innrømme at jeg ble så rørt at det rant en tåre eller to. Synes det var utrolig snillt av henne midt opp i julestria og itillegg passer hun ungene til broren min. Er veldig glag i mamman min.[:D]

Ja, det er godt å ha en slik mamma, som støtter og hjelper til, med både det ene å det andre. Sånn er min også. Hun kommer innom i ny og ne å da har hun nesten alltid med noe til meg eller barna for å hjelpe, hun er flink å passe dem også. Får av og til dårlig samvittighet med tanke på at hun har endel å gjøre selv også, å har sagt det til henne, men hun vil hjelpe likevel.
Kjempesøtt av moren din å hjelpe deg nå mitt i julestria. Vi må ta veldig godt vare på mammaene våre.

Deilig for dere. Moren min bor alldeles for langt unna......dessverre!!!

Det er veldig godt at hun nært ja... Bare rett oppi veien her.. Moren din hadde nok hjulpet deg også om dere hadde bodd nærmere, tror jeg nok...!!?!

Jeg har en mamma som alltid har stilt opp - som den gangen jeg ringte og ba om råd fordi jeg holdt på å bake noe som ble helt galt fordi jeg ikke fikk pisket eggene stive... En halv time senere stod hun der med miksmaster og nye egg... Da hadde hun satt seg i bilen og kjørt de 4 mila ned til meg.... Nå har jeg dessverre flyttet 50 mil unna henne, og da blir det litt vanskeligere å slenge seg i bilen, men hun er flink å besøke oss da... Kommer om en uke, og jeg gleder meg![:D]

Det var veldig snilt av mammaen din. Jeg er oxo veldig stolt av mammaen min. På søndag og mandag vasket ho hos meg. Tirsdag var ho hos broren min og vasket og i går kveld kom ho for å ta siste rest hos meg. Nå er alt klart til jul. Takket være mamma[:)]

Jeg er også veldig glad i mamman min[:)] Har blitt full husvask her pga henne, og hver gang vi er hjemme (bor 18 mil unna), så må vi på shopping, får alltid ett eller annet. Tenker alltid på broren min og meg, og det lille barnebarnet hu skal få, får liksom ikke gjort nok for oss hu[:)] Ringer stadig og spør åssen det går, og tåler mine utblåsninger innimellom[:D]

Veldig godt med snille mammaer[:D]

ÅÅÅåååå.. Det var en snill mamma det! [:D]
Men ikke bedre enn min... [;)]

ORIGINAL: Pondus

Jeg har en utrolig snill mamma som jeg fikk enda et bevis på nå. Var på besøk der på mandag og da så hun at jeg ikke hadde noe vinterjakke som passet meg. Igår ringte hun og ba meg komme innom henne for å hente noe. Da hadde hun vært og kjøpt stoff og sydd en god og varm jakke til meg som jeg får igjen og kan bruke ut svangerskapet. Må innrømme at jeg ble så rørt at det rant en tåre eller to. Synes det var utrolig snillt av henne midt opp i julestria og itillegg passer hun ungene til broren min. Er veldig glag i mamman min.[:D]

jøss ja det var virkelig snilt.men hva gjør ikke mammaen for sine barn![;)]gratulerer med ny jakke[:D]

Det var snilt av henne [:D]

INGENTING I VERDEN ER MER VERDIFULLT ENN Å HA EN GOD OMTENKSOM OG SNILL MAMMA!!!
Og nå er det vi her inne som skal videreføre dette jenter!!!!!!

Håper barna våres skriver sånt om oss også når de er voksne.

Back
Topp