PrøveLykken
Liker dette forumet
Idag skal jeg til første jordmor kontroll, og det blir spennende
er 21+6 idag.
I tillegg har jeg bursdag og fyller hele 22 år
hurra for meg !
I tillegg har jeg bursdag og fyller hele 22 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det??Gratulere med dagen
Jeg var også hos jordmor i dag![]()
Hvordan gikk det??![]()
Husker lesestoff bunken. Blir mer etterhvert og... Og den fetaosten tror jeg ikke du trenger å tenke å mye på... Kjedelig med høy bmi og test da men det er jo ikke det verste som kan skje. Beste er vel å ikke stresse så mye med det. Jeg kjenner at jeg er helt rolig på det selv mens mannen min og mamman min stresser på mine vegne.. De er begge redd jeg skal bli stor og ikke klar å komme meg ned igjen. Jeg må innrømme at jeg blir veldig irritert ettersom at bmi min var under 17 før jeg ble gravid....Gikk bra
Blodtrykket var bedre og jordmora var veldig opptatt av å gi info om å ikke drikke alkohol i svangerskapet
Ellers så alt bra ut. Følte meg ikke så bra når hun sa at jeg ikke kunne spise fetaost når jeg har gjort det
Fikk en heile bunke med lesestoff. Var litt kjedelig når hun sa at bmi'en min var så høy at jeg ikke skulle gå opp noe særlig så har jeg gått opp 6 kgog hun sa jeg måtte ta en glukosebelastningstest.