Hurra for meg

PrøveLykken

Liker dette forumet
Idag skal jeg til første jordmor kontroll, og det blir spennende :) er 21+6 idag.
I tillegg har jeg bursdag og fyller hele 22 år :) hurra for meg !

Gratulerer med 22-årsdagen og 22 uker :D

gratulerer så mye med dagen :D og lykke til hos jm :D

Gratulere så mye med dagen :) Og lykke til hos jm :)

Gratulerer med dagen :-) og lykke til hos jordmor :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulere me dagen :))

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvordan gikk det?? :)

Gikk bra :)
Blodtrykket var bedre og jordmora var veldig opptatt av å gi info om å ikke drikke alkohol i svangerskapet :p
Ellers så alt bra ut. Følte meg ikke så bra når hun sa at jeg ikke kunne spise fetaost når jeg har gjort det :(
Fikk en heile bunke med lesestoff. Var litt kjedelig når hun sa at bmi'en min var så høy at jeg ikke skulle gå opp noe særlig så har jeg gått opp 6 kg :( og hun sa jeg måtte ta en glukosebelastningstest.

Gikk bra :)
Blodtrykket var bedre og jordmora var veldig opptatt av å gi info om å ikke drikke alkohol i svangerskapet :p
Ellers så alt bra ut. Følte meg ikke så bra når hun sa at jeg ikke kunne spise fetaost når jeg har gjort det :(
Fikk en heile bunke med lesestoff. Var litt kjedelig når hun sa at bmi'en min var så høy at jeg ikke skulle gå opp noe særlig så har jeg gått opp 6 kg :( og hun sa jeg måtte ta en glukosebelastningstest.
Husker lesestoff bunken. Blir mer etterhvert og... Og den fetaosten tror jeg ikke du trenger å tenke å mye på... Kjedelig med høy bmi og test da men det er jo ikke det verste som kan skje. Beste er vel å ikke stresse så mye med det. Jeg kjenner at jeg er helt rolig på det selv mens mannen min og mamman min stresser på mine vegne.. De er begge redd jeg skal bli stor og ikke klar å komme meg ned igjen. Jeg må innrømme at jeg blir veldig irritert ettersom at bmi min var under 17 før jeg ble gravid....

Back
Topp