Hurra for lilleprinsen :)

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
i dag kom første tanna her! har spist på stort sett alt de siste ukene og i dag er den igjennom :) Tiden går ALT for fort! bare 4 uker til mannen skal ta ut 6 uker fedrekvote og jeg skal jobbe..men bare frem til ferien :) Er det andre som snart skal jobbe litt? :)

Så stas med første tann. Her har det ikke kommet noen tann enda. Er nok rett rundt hjørne;)

I forhold til jobbing kommer jeg nok til å ta noe ekstravakter når lønnet permisjon er over, en kveld her og der. Hvor mye ekstravakter er i grunnen mest opp til mannen å bestemme;) Går over i ulønnet og skal ikke tilbake i min faste stilling før han er 2år:)

Nei jeg skal heldigvis ikke starte skikkelig på jobb før i januar (3 dager i uka) har ferie og endel permisjon igjen som blir tatt innimellom fedrekvoten til høsten :) Trives så godt hjemme :)

Nei jeg skal heldigvis ikke starte skikkelig på jobb før i januar (3 dager i uka) har ferie og endel permisjon igjen som blir tatt innimellom fedrekvoten til høsten :) Trives så godt hjemme :)

Så greit da:)
Ja, storkoser meg hjemme selv:D

i dag kom første tanna her! har spist på stort sett alt de siste ukene og i dag er den igjennom :) Tiden går ALT for fort! bare 4 uker til mannen skal ta ut 6 uker fedrekvote og jeg skal jobbe..men bare frem til ferien :) Er det andre som snart skal jobbe litt? :)

Så gøy ;) Her er det bare 3 uker til jeg begynner igjen på jobb for fullt :s kjenner jeg godt kunne vært hjemme litt lenger ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp