hurra for legevakten - NOT!!!! :(

[:@][:@][:@]Herlighet, kunne de ikke bare ta en røntgenundersøkelse og sjekke?? Fryktelig dårlig lege..stakkars gutten din!! Håper det går bedre med han nå og at det gror raskt og fint :)

Å fyyy flate!! For en kjempedårlig behandling!! Stakkars lille N og stakkars dere! Håper det gror fort og fint! Mange klemmer fra meg og Mathea [:)]

Håper dere raporterer dette tilbake til legevakten. De trenger da å gå gjennom sine rutiner, og vakthavende lege en dask over fingern!

Helt enig med victoriapus!!! Ble helt dåli av å lese dette [&:] Stakkars dere..

Herregud!!! Stakkars gutten din!! Tenk så vondt det må ha vært og gå med et brudd i armen i så mange dager uten å bli behandlet! [&:] Sier som de andre her, send en klage så de skjerper rutinene sine!!! God bedring til gutten din!

Fy svarte!! Kjente jeg kokte over et par liter bare av å lese [:@][:@]
Stakkar stakkar lille [:(][:(][:(] Tro hvor vondt han har hatt [:@][:@]

Jeg bruker aldri legevakten, aldri!!!
Har ikke hatt dårlig erfaring med dem, men å kunne få slike beskjeder når noe er galt!! Nei fy!

Kjenner jeg blir dårlig av å lese dette, ikke mist av å tenke på hvor mye unødig vondt gutten din har hatt. Håper du gjør alvor i å skrive en klage, for dette er høyest kritikkverdig! Fysj, de bør være ekstra sikre når det er et barn det dreier seg om, de kan ikke gi rede for hvor de har vondt:(

Å herregud!! Stakkars lille gutten din[:(]
Masse god bedring, og håper det gror fort[:)]

Back
Topp