McMor: [&o][&o][&o]
For ei natt.. Fikk jo bittelitt magevondt i går, mer sånn romling og romstering inni der. La meg, og det ble bittelitt verre, men ikke sånn at noe ville ut. I tillegg skulle ikke sambo ha på cpapen i natt, så han snorka så jævlig at jeg dro med meg dyna og la meg på sofaen. Der smådorma jeg litt innimellom, og våkna i dag med feber. Jaja, det er bedre enn spysjuka!
Jo forresten, Ida våkna 2.10 i natt, og skulle stå opp, for nå var det jul, hahahaha! [:D]
Vi har hatt dagens første nisse på besøk også, pappa som hadde kledd seg ut og kom med store gaver til ungene. Ida fikk Hello Kitty tegneeske, og Tobias lenestol fra Ikea. Fornøyde unger, selv om Tobben syntes nissen var litt skummel.
Nå går ungene rundt her med nisseklærne sine, jeg ligger på sofaen og er like slapp som om jeg hadde spydd hele natta, og sambo skal straks få fikse frokost til oss. Så skal han få vaske gulv og bad siden han ikke orka i går, og på Posten for å hente en pakke. Jeg skal se Askepott om en time, og så blir det bare sløving frem til middag hos svigers kl 16. Pakkene skal vi åpne hjemme hos mamma og pappa, og så skal vi hjem og sove igjen...
Ha en kjempefin julaften jenter, og en velsignet god jul!