Hurra for julaftenskravlings

Looney

Forumet er livet
VIP
God jul

Alle skal få. Fikk vi spysyken mon tro?[8|][X(] Lillemor vekket oss fordi hun hadde kastet opp i morges, men hun sa det var fordi hun nøys[8|] Vet ikke hva jeg skal tro, det hender jo nokså ofte at hun spyr fordi hun hoster så vi får nesten gi det noen timer og se.... Har sagt at vi kanskje må få alle pakkene hjem og feire jul hjemme, og hun har visst ingenting imot det, men det vet jeg en annen som ligger og sover som sikkert vil ha... uff og uff...

McMor: [&o][&o][&o]

For ei natt.. Fikk jo bittelitt magevondt i går, mer sånn romling og romstering inni der. La meg, og det ble bittelitt verre, men ikke sånn at noe ville ut. I tillegg skulle ikke sambo ha på cpapen i natt, så han snorka så jævlig at jeg dro med meg dyna og la meg på sofaen. Der smådorma jeg litt innimellom, og våkna i dag med feber. Jaja, det er bedre enn spysjuka!
Jo forresten, Ida våkna 2.10 i natt, og skulle stå opp, for nå var det jul, hahahaha! [:D]
Vi har hatt dagens første nisse på besøk også, pappa som hadde kledd seg ut og kom med store gaver til ungene. Ida fikk Hello Kitty tegneeske, og Tobias lenestol fra Ikea. Fornøyde unger, selv om Tobben syntes nissen var litt skummel.
Nå går ungene rundt her med nisseklærne sine, jeg ligger på sofaen og er like slapp som om jeg hadde spydd hele natta, og sambo skal straks få fikse frokost til oss. Så skal han få vaske gulv og bad siden han ikke orka i går, og på Posten for å hente en pakke. Jeg skal se Askepott om en time, og så blir det bare sløving frem til middag hos svigers kl 16. Pakkene skal vi åpne hjemme hos mamma og pappa, og så skal vi hjem og sove igjen...

Ha en kjempefin julaften jenter, og en velsignet god jul!

god jul..............

Minsta var løs i magen igår, så vi så for oss at no har runden med magasjau og feber igang. Siden gubben har slitt en stund nå. Men det har gått bra med henne siden.

Idag kom jeg på at jeg har glemt å handle gulerøtter og brokkoli til julemiddagen vi har. Så no måtte gubben ut på shopping her.

Vi sløver litt og tar ting med ro. Skal sette på lammelåret før vi skal dra kl. 13.
Vi skal en tur i kirken, før det bærer hjem igjen for middag.

Ungene gleder seg masse til pakkeåpning, og har fått åpne en pakke hver fra morran.

På en måte misunner jeg dem som skal bort for å spise julemiddag. Men jeg må si at jeg synes det er deilig å være hjemme.
Bare oss.
Vi har gjordt det siden vi kjøpte oss egen bolig for 5 år siden.

Skape vår egen jul hjemme hos oss selv...........som min mor forklarte det.

God jul folkens

Sto opp i halv ellevetiden, og laget en nydelig julefrokost til familien. N (som aldri spiser) ble truet i en brødskive[:o] Men nå er alle blide og fornøyde. Gutta ser på tegnefilm, og flirer. Nicholas har fått åpnet to pakker, og fikk visst akkurat det han ønsket seg, sier han. Nemlig Batman og Batmobile[:)] Vi har åpnet gavene N har laget i bhg, og de var selvfølgelig kjempe fine[:)][:)][:)]

Snart skal vi til svigers for grøtspising, deretter gravlunden i Oslo så samboeren får tennet lys på sine besteforeldres grav. Videre blir det middag og pakker hos mine besteforeldre, og deretter gaver og nisse hos min pappa. Neste år skal vi feire julaften hjemme vi også, men jeg orket ikke nå høygravid.

Sent i kveld skal jeg og gubben kose oss hjemme mens forhåpentligvis en liten fornøyd gutt sover i sengen sin. I morgen drar han til pappaen for mer julefeiring.

Tobias oppsummerte kvelden så fint før han la seg istad: Æ e heldig! [:D][:D]

Jeg oppsummerer kvelden slik:

Ungene er storfornøyd, og mor og far i huset er like fornøyd.

Brukte lang tid på å finne ut hvordan jeg skulle få musikken jeg har på mobilen over til min nye ipod. Det gikk til slutt.
Gleder meg til å teste den på trening......

Kom gjerne med tips til treningsmusikk!!!!!

Back
Topp