Hurra for fredag og ultralyd❤️

MissAO

Andre møte med forumet
Snart er det helg dere! Vil bare dele min opplevelse med 3D og 4D(film) vet at det koster litt men for en glede. Helt utrolig å se det lille ansiktet, hun smilte, gjespet, geipet, strakk foten som en liten ballerina, plutselig i posisjon Rodins tenkeren-hjalp at mor hadde drukket litt cola :-) Det som også var fint å se var at tider hvor hun var veldig aktiv så kjente ikke jeg så mye- som sikkert flere andre blir jeg litt bekymret når jeg ikke kjenner noe på en stund, men tydeligvis så holder hun på allikevel. Og en siste lille ting som jordmor sa: muligens er hennes mønster at hun ikke har noe mønster.

Så fantastisk! Vi skal på 3D ultralyd til mandag og jeg kan nesten ikke vente med å se den lille gutten vår igjen!!:D

Vi var tidligere i uken! Så koselig å se lille knøtt igjen :D

Hvilken uke er du i nå? Jeg har lyst til å ta 3D, men er usikker på hvilket tidsrom det er best å ta det i. Noen som vet? :)

Hvilken uke er du i nå? Jeg har lyst til å ta 3D, men er usikker på hvilket tidsrom det er best å ta det i. Noen som vet? :)

Min jordmor sa sist at mellom uke 27 og 29 var best å ta det i, da er babyen stor nok til at man ser sikkelig men ikke for stor til at det bare blir groms på bildene :)

• Liker
Reactions: aRg

Jeg var 26+ 3, jordmor sa det var fint tidspunkt, venter man for lenge kan det bli for trangt. Jeg drakk litt cola på venterommet så hun var veldig aktiv, og som jordmor sa: lov med litt cola når man skal på 3D ;-)

• Liker
Reactions: aRg
Så herlig! Vi skal på 3D/4D ultralyd i morgen. Er så spent! Håper vi får et fint innblikk

Vi skal på 3D/4D ul på mandag.
Da vil jeg være 29+3, og håper vi får noen fine bilder!❤️ Gleder meg masse :)

Back
Topp