Hurra for Finn.no

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
ImageUploadedByBV Forum1439718889.131319.jpg

Bestemte meg tidlig for vogn og har siden da ventet på at den skulle komme på finn.no. Her i huset elsker vi gjenbruk og selger selv unna en del på finn.

Hentet denne i går og er super fornøyd. 2014mod, brukt i 4mnd og sportsdelen er ubrukt. Kunne ikke vært mer fornøyd. 2500kr

Noen andre som har gjort noen "Finn" kupp i det siste?

Ååh, så misunnelig!! Den er jo perfekt!

Det er røverkjøp! Fin vogn!:-)

Så fin :)

9698d58c18a36612042f156e09f21758

Vogna vår er fra finn :D Elsker den :D

Handler mye på finn selv, men det eneste jeg trenger å kjøpe denne gang er babysete...og det kjøpes nytt :P

Vi kjøpte også vogn på finn:)
image.jpg
2014 modell, som bare var brukt i noen mnd, og måtte byttes ut med søskenvogn:) veldig fornøyd!
Kommer til å kjøpe bilsete på finn også:)

Grattis med vogn! :D
Kjøpte vogn nr. 2 til vår sønn på finn :) Så slipper vi å dra på vognen til og fra bhg i helgene.
2000,- for en tfk som var brukt noen mnd. Fikk med babybag og alt av utstyr :D
Så nå har jeg to vogner å velge mellom når baby blir født :)
Men, selvfølgelig lyst på enda en :P Sikler etter en babyjogger. Noen med erfaring? :)

Grattis med vogn! :D
Kjøpte vogn nr. 2 til vår sønn på finn :) Så slipper vi å dra på vognen til og fra bhg i helgene.
2000,- for en tfk som var brukt noen mnd. Fikk med babybag og alt av utstyr :D
Så nå har jeg to vogner å velge mellom når baby blir født :)
Men, selvfølgelig lyst på enda en :P Sikler etter en babyjogger. Noen med erfaring? :)

Vi også tenker å ha 2 vogner. Ettersom vi valgte en med 4 hjul pga terrenget her vi bor tenker vi på å ha en liten og lett med svingbare hjul til shoppingturer osv. Har sett på babyjogger city elite og brio smile.

Flott vogn :-) Vi er veldig fornøyd med vår Brio Happy Duo :-)

Vi også tenker å ha 2 vogner. Ettersom vi valgte en med 4 hjul pga terrenget her vi bor tenker vi på å ha en liten og lett med svingbare hjul til shoppingturer osv. Har sett på babyjogger city elite og brio smile.

Veldig greit med litt store lufthjul til tur hvertfall :) Vi har en Emmaljunga Nitro i bhg (2 svingbare fronthjul) men den var så tung på turer (genial i butikker). Så da gikk vi for en tfk til tur, men nå vil jeg bytte den i en Babyjogger til nyeste bebi :P
Syns den virker litt mindre, jeg ser ikke fremhjulet på tfk'en så har en tendens til å kjøre i ting :P

Back
Topp