Hurra for et bittelite bankende hjerte

Åh så herlig! Gratulerer :happy:

Herlig:love7

Så flott, gratulerer ☺️

Gratulerer♡

Så hærlig! Var på tul i går og så selv ❤️ Brukte de tid på ultralyden slik at du fikk sett ordentlig? Følte det var sånn kjapt ferdig hos meg, at han kikka bare en gang før han målte og var ferdig omtrent :-( Så jo at alt var bra av det vi kunne se så tidlig, men vet liksom ikke om han målte rett :p

Så hærlig! Var på tul i går og så selv ❤️ Brukte de tid på ultralyden slik at du fikk sett ordentlig? Følte det var sånn kjapt ferdig hos meg, at han kikka bare en gang før han målte og var ferdig omtrent :-( Så jo at alt var bra av det vi kunne se så tidlig, men vet liksom ikke om han målte rett :p

føler det samme som deg, det var liksom inn å sprike med beina, jepp, her er et bankende hjerte, 6+1, ferdig :p Men skal sies at jordmor henviste meg på bakgrunn av at det var usikkert hvor langt jeg var på vei (som ikke er sant, men hun sa det var det vi måtte gjøre for å få time :p ), så de tenkte vel ikke å se på noe annet.

7+0 i følge egne beregninger, legen mente 6+1... merker det bekymrer meg litt, men samtidig så gikk undersøkelsen så fort at jeg tenker han fort kan ha bommet med noen mm.
Fort gjort å bomme litt :) Har også skjønt at embryoet kan vokse litt i rykk og napp. Første gang jeg var på ultralyd denne gangen, så vi ikke noe hjerte, og gynekologen mente jeg var 4 uker. Skulle da vært litt over 6 uker nå, men i går ble jeg målt til 7+6 :)

Back
Topp