Hurra for 17.mai

*Bobbo*

Forumet er livet
Kos dere masse imorra alle sammen. [:)][:D][:)]

Hva er planene deres?
Vi skal til by'n å se toget sammen med søster'n og familien.
Så blir det vel grilling's på kvelden. [:)]

Min mann skal jobbe..jeg tenkte meg ned til byen med min søsters familie å se borgertoget..der er det morsomme innslag...så skal jeg på jobben til min mann å spise med svigers[:)] det blir koselig[:)][:)]

Bruker dere bunad?
Jeg har kystdrakten...og lurer på om jeg kan ha noe over sjalet..viss det skulle bli kaldt? skulle hatt keep vøtt...[:)]

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: CiZzYeN

Bruker dere bunad?
Jeg har kystdrakten...og lurer på om jeg kan ha noe over sjalet..viss det skulle bli kaldt? skulle hatt keep vøtt...[:)]

Kommer ikke til å bruke bunaden min i år desverre. Den er i en annen by (hjemme hos mamma) og jeg har ikke rukket å hente den. Gadd ikke stresse med det heller siden vi kun skal være ute en liten time på morgenen. Hadde blitt noe annet hvis vi skulle vært i byen hele dagen.

Ja er enig med deg der...likegreit da..[;)]
Dette er første året mitt med bunad på 17 mai og ikke feiret 17mai siden 2000...jobber som regel[;)] så når jeg først er sykemeldt og har fri så kan jeg bruke den fine kystdrakten min oxo[:)]

Her kommer Hvalerdrakta på, og mann i Vestfoldbunad.

Det blir rolig og avslappet her, barnetåget og noen minnes merkeringer, pølser her hjemme og så trenger jeg nok å slappe av litt med den formen jeg er i nå. For se hva jeg orker, men vi dropper nok russetoget i år, men vi vil nok se på fyrverkeriet sendt på kvelden.

I måro skal me samlast ein gjeng til frokost[:)] Ellers skal eg og mannen min heim og kosa oss, berre oss to[:)] Orker ikkje å stressa rundt i byen.

God 17 mai til deg og Bobbo og alle dere andre her inne [:D] Imorgen er det fult 17 mai program for oss dersom det ikke sludder og regner som bare det.... [;)] Også er det fest på kvelden[:)]

Bruker dere bunad?

Har ikke bunad ennå, men ønsker meg det veldig.
Søster'n fikk til 30 års dagen sin, så håper jeg gjør det og.

ORIGINAL: * Bobbo *

Kos dere masse imorra alle sammen. [:)][:D][:)]

Hva er planene deres?
Vi skal til by'n å se toget sammen med søster'n og familien.
Så blir det vel grilling's på kvelden. [:)]

Her blir det på pakke på seg noen lag med ull under bunaden, og en regncape over (for å beskytte mot sluddbygene) før jeg drar opp for å bli med elevene i toget. Vi må jo ikke gå, men synes det er gøy siden vi ikke har barn selv. Etterpå blir det en tur i storhallen for å sjekke om det er liv. Blir vel kanskje noen pølser og litt kake der. REsten av dagen aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Mannen har jobbehelg, så ham kommer jeg ikke til å se mye til [:(]

Bruker dere bunad?

Har ikke bunad ennå, men ønsker meg det veldig.
Søster'n fikk til 30 års dagen sin, så håper jeg gjør det og.

Ja det hadde gøyt=)) jeg var så heldig å fikk den av min svigerfamilie og sølvet fra min familie...min svigermor som har sydd og brodert den..så flink hun da;)[:D][:D][:D] stolt sjø[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ivara

Bruker dere bunad?

Så plutselig at det var et spørsmål inni her... Må læremeg å lese skikkelig ja [:D]

Men altså, nei. Du kan ikke ha noe over sjalet. Hvis det er kaldt så ta på deg ulltrøye under skjorta. Hett tips fra bestemora mi [;)]

Ja min søster snakket om noen fine historier hun hadde hørt om hva folk hadde under bunad-skjorta..hehe..tror jeg har en hvit topp jeg tenker å ha under,men må se hvordan det blir...måtte bare spørre..vil jo ikke se ut som den idioten da..hehe[:D]

Nå klokken snart 01.00 og det er 17.mai.

Ha en strålende 17.mai alle sammen.
Hipp, hipp hurra.... [:D][:D][:D][:)][:)][:D][:D][:D]

Nå klokken snart 01.00 og det er 17.mai.

Ha en strålende 17.mai alle sammen.
Hipp, hipp hurra.... [:D][:D][:D][:)][:)][:D][:D][:D]

Signerer - Norges store dag i dag[8D] 

Back
Topp