HURRA FOR 17.MAI:)

MaRtE:)

Gift med forumet
Gratulerer med dagen[:)]

god morgen[:)]

her sitter vi og spiser og ser barnetv. jeg er trøtt, men det kommer seg vel etterhvert. våknet til sol i dag å, håper det varer.

tror vi har det meste klart her, alt er strøket og kaken bakt. gjenstår å pynte den, men det er fort gjort. skal ikke ha selskap her og er bra er det, glad vi er bedt til naboene[:)]

ha en strålende 17.mai[:)]

Gratulerer med dagen alle sammen[:)]

For øyeblikket ikke det fineste været men det er opphold..og da er det greit nok.

I dag er det store dagen for Heidi for hun skal nemlig gå i barnetoget med barnehagen sin[:)]

Nei får vel finne fram klær og tenke litt på mat

snakkis seinare

ha en fin dag alle sammen[:D][:D][:D][:D]

Gratulerer med dagen alle sammen! [:)]

Sol her også, enn så lenge... spent på hvor lenge det varer!
Ellers er jeg trebarnsmor i dag, og den eldste på snart 27 trasser mer enn de to andre - tilsammen. Begynte i går med at han ble sur fordi det ikke ble noe på han, og i dag skal han ikke være med å se på barnetoget engang. Han er så faens barnslig at jeg blir kvalm! Var den der berømmelige geita jeg skulle ha bytta han inn i da...

haha, skrållan[:D] si han må ta seg sammen og bli med[;)] det er sånt pappaer gjør, ser på tog å sånn. uansett om det blir noe på han eller ikke[:D]

her har det blitt kaldere og overskya, bombe.

nå er alt klart her, må bare pynte oss selv. tror jeg begynner med meg selv jeg, maria er ferdig, hun har jo russeklær[:D]

Litt tidlig morgen her. N våknet og måtte tisse klokken seks, og da ble det vanskelig å sovne igjen gitt. Men han lå i allefall og surret i sengen sin til kvart over sju. Nå er han pyntet i bunad og blitt med mormor til oldemor og oldefar for å se barnetoget. N synes ikke han var fin i bunad for han ville ha på StarWars genser i dag[&:]

Jeg skal dra opp gubben nå, og hoppe i dusjen også drar vi ned og møter familien og ser russetoget. barnehagen til N går i barnetoget de og, mend et hoppet jeg glatt over....

Senere blir det møting av venner i sentrum før mat hos pappa i tretiden. Etter dette tror jeg vi drar hjem og griller og slapper av bare vi. Skal super tidlig på jobb i morgen jeg nemlig[:)][:)]

Hurra for 17 mai

Sitter her og koser oss med 17. mai på tv[8D] Det var så vått ute at vi hoppet over tog-gåingen i år, og skal ned på skolen og leke oss om en stund[:D] I ettermiddag er det middag med slekten på Hurtigruten, det blir kos[:D][:D][:D]

Og Skrållan: Du har min dypeste medfølelse!![;)]

Skrållan: Hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket ut hvor i nærområdet de har geiter[:D][:D]

Hehe, ja det går løse geiter på Roknesvollen hele sommeren, jeg tror jeg skal foreta et bytte da! [8D][:D][:D]

Da har vi gått i barnetoget! [:D] Sambo ble hjemme, sta som han er, men jeg og ungene kosa oss likevel vi! [:)] Ida var sååå flink til å gå, gikk hele veien selv, vifta med flagget og kosa seg. Tobias og lille nevø skjønte ikke så mye, men kosa seg de og.
Nå skal vi spise lunsj, og Tobias skal få legge seg. Ida er med foreldrene mine, vi skal treffe dem igjen etterpå.
Sola er forresten borte her og, men så lenge det ikke regner så er jeg happy!

hjemme fra tog-gang, en iskald opplevelse!! men moro for ungene, maria var med fremme og holdt i duskene til fanen. stas[:)] kjøpte sjokkiskake før vi dro hjem. alt for mye folk på liten plass = totalt kaos!!! kommer nok aldri til å feire dagen der, blir alt for stort. så vi har poppet popcorn og drukket saft, og nå ser vi film[:)] skal til naboene etterhvert, vet bare ikke når enda.

så moro med nyheten til looney[:)][:)]

Da har vi vært en tur i byen og kost oss med pølse, is og brus! Mathea fikk velge seg en heliumsballong, og det ble selvfølgelig Askepott! [:D]
Vi så russetoget, siden søskenbarnet til sambo er russ iår [:)] Nå slapper vi av på sofaen, med godteri før vi skal ut til svigers og grille [:D][:)]

Hurra for 17.mai!! Ha en fortsatt fin dag! [:)]

Endelig hjemme, og i joggebuksa! [8D][:D] Har sett på borgertog, og russetoget så klart, siden lillesøs er russ. Stor stas for både meg og ungene å se henne! [:)] Etterpå dro vi ut for å spise sammen med familien min, og der måtte vi vente 2 timer på maten!!!!! [&:] Da den endelig kom spiste jeg alt for fort, så fikk bare vondt i magen. Så kvelden skal brukes i sofaen, og der skal jeg fiiiiiise! [8D] Har fått vannblemme midt under foten og, haha, så den må stikkes hull på i kveld.
Ungene har kosa seg sånn i dag, er så koselig å se! [:)]

Jada, funker fint med fis, hehehe! [:D] Håper egentlig sambo vil ta seg en sykletur i kveld, så kan jeg se på tv og fise alene! [;)]

Forresten, for de som evt er interessert i vår 17.mai - her i bilder:
http://forum.babyverden.no/fb.aspx?m=19502556

Nei suki, det er hun som går i midten i rekka bak [;)] svart og rød festdrakt, og trombone [:)]

Åh nå er det godt at roen har senket seg. [:)]

Hatt en fin feiring med fest i bhg, barnetog, is, brus og pløser på skolen. Så grillet vi kalveentrecote til middag med svigers som gjester og stappet i oss is og kaker. Klassisk 17. mai.[:D]
Hannah har vært litt sær og kranglete i dag, hun er inne i en sånn jævlig trasse periode. Men vi klarte å unngå de verste kranglene.

Ellers er jeg litt i sjokk da jeg nettopp fant ut at en venninne/tidligere sjef døde natt til i går brått og uventet bare 47 år gammel.[&:][:(] Hun og mannen var i feriehuset sitt i Frankrike for å feire 25 års bryllupsdag med fornyelse av ekteskapsløftene sine. Vet ikke helt hva som skjedde....[&o]

Huffda McBaby... Så trist... Kondolerer.. [&o]

Ellers så hørtes det ut som om alle hadde fin-fin dag den 17.mai! Hurra! Vel overstått jenter [:D]

Back
Topp