Hurra for 17. mai, ja

Stakkar, er skin sola, men det er kaldt!
Har nettopp flettet håret til min lille datter på åtte år, hun skal snart i vei for å drille, <(det er stort altså).[;)]

Brrrrrrrrrrrrr det så kaldt ut. [8D]
Her det det grått og overskyet, kommer vel regn idag.

her er det soooool!! men har ikke kjent på temperaturen enda.. nå går korpset forbi og spiller Norge i rødt, hvitt og blått =)

ORIGINAL: dumidalia

her er det soooool!! men har ikke kjent på temperaturen enda.. nå går korpset forbi og spiller Norge i rødt, hvitt og blått =)

Her er det ikke korps, noe som gjør vondt langt inn i korpssjela mi [:(] Har selv spilt i korps i 12 år, så er ganske tomt å feire 17. mai uten et eneste korps i toget...

Ser ut som sola snart har tenkt å titte frem her også. Håper det. Er et par plussgrader her nå. Får kle på ullskjorte under bunaden, så kan man jo lure ei fleecebukse også under utan at det vises [;)]

Hehe, ser at jeg ikke skal klage på det lille sluddet vi har utenfor vinduene våre og du synes sikkert vi er puslete som dropper barnetoget pga av "litt" dårlig vær [;)] Men, når det er sagt synes jeg dere hadde veldig fin bil altså, det er som å se den som står i gårdsplassen vår det[:D] 

Også glemte jeg å si HIPP HIPP HURRA FOR 17 MAI 2008!!! Måtte dette være alle våres siste 17 mai som barnløse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Sarah

Hehe, ser at jeg ikke skal klage på det lille sluddet vi har utenfor vinduene våre og du synes sikkert vi er puslete som dropper barnetoget pga av "litt" dårlig vær [;)] Men, når det er sagt synes jeg dere hadde veldig fin bil altså, det er som å se den som står i gårdsplassen vår det[:D] 

Du har rett der, ja [8|] Er jo Rogalending og har flere ganger klagd over regn og 7-8 grader på 17. mai, men etter å ha bodd her i 4 år, så klager jeg ikke lenger på været. Det er egentlig fantastisk med nordlendinger; uansett vær så klager man ikke, mens de som bor lenger sør klager om det ikke er sol, eller om det er for mye sol, om det er for kaldt, for varmt osv... Ikke alle da, men det har ikke akkurat vært få medieoppslag om været på østlandet opp gjennom tidene [;)]

Det er vår bil i gårdsplassen, ja. Fin bil dere har da [;)]

åååååååååå fytt i katta[:'(][:'(][:'(]

god klem til deg og hurra for 17 mai[:)]

ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: dumidalia

Her er det ikke korps, noe som gjør vondt langt inn i korpssjela mi [:(] Har selv spilt i korps i 12 år, så er ganske tomt å feire 17. mai uten et eneste korps i toget...

Ser ut som sola snart har tenkt å titte frem her også. Håper det. Er et par plussgrader her nå. Får kle på ullskjorte under bunaden, så kan man jo lure ei fleecebukse også under utan at det vises [;)]

jeg må ærlig innrømme at korps ikke ligger mitt hjerte nærmest, men på 17. mai MÅ det være korps! og her som vi er i helga var det ikke mindre enn 4 korps[:)] skulle sendt ett av de til lakselv, kanskje?
her var det ganske varmt i dag, 8-9 grader. litt vind, men det må man bare regne med i kyst-norge.
note to self: jeg ønsker meg cape til bunaden![:D]

Back
Topp