Hurra for å ha skattepenger tilgode!!

CasiopeiA

Forelsket i forumet
I dag trillet skattepengene inn på kontoen! Skal bruke de litt fornuftig faktisk og kjøpe litt ulltøy til minien i magen og til storebror. og selvfølgelig spare en liten slant til hardere tider;)

Så herlig! Jeg fikk også mye tilbake. Utrolig godt, for jeg har også opplevd å betale tilbake, og det er virkelig kjedelig!

åh, så deilig! 
jeg fikk også en del tilbake, men har ikke kommet på kontoen min enda ser jeg!!! buhuu! hadde regnet med at de skulle komme i dag, i og med at jeg ikke sendte inn noe selvmelding... men, ingenting? :S 

Deilig å få tilbake på skatten :) 
Her skal de brukes på sofa til den nye stua 

her blir det til oppussingsprosjektet vårt regner jeg med.. vi har totaltrenovert et hus siden oktober:P og litt sparing til barnevogn:P

Vi fikk igjen en god del, herlig!!!
Har vært fornuftig å betalt en del ekstra på bilen

Jeg rekner nesten med at det lille jeg hadde til gode er komt inn på kontoen. Har ikke sjekket :P
Sambo sine er ikke komt enda, og de kommer nok ikke på mange veke enda. MEN vet at det er masse og skal brukes på Tv, barnevogn, oppussing og kanskje noen julegaver også. Gleder meg! =)

Må nok betale ja... 
Det må sambo også...Meeen, vi satser på å vinne i lotto :P 

her blir de brukt til å betale ned siste rest av d private låne på 20 000 jeg fikk av søsteren min da jeg tok C1 lappen,å resten går nok til service på bilen :( kjedelie greier...

prøver og spare mesteparten:) trenge de nok når mini kome ;)

Back
Topp