Hurra! Endelig åpner Norge øynene for eggdonasjon!

Hermine

Gift med forumet
Bioteknologirådets flertall vil åpne for eggdonasjon! Dette er en gledens dag for alle ufrivillig barnløse! Ja til likestilling også på dette området!

Jeg føler meg allerede litt mer normal - og litt mindre ulovlig.. Jeg er nemlig en av de kvinnene som kan ha behov for eggdonasjon, fordi eggene mine kan ha blitt skadet av endometriose. Dette er stort skritt i riktig retning!

Helledussan ble helt på tuppa jeg nå! Dette må feires:-)

http://www.bioteknologiradet.no/2015/03/eggdonasjon/

Hipp hurra! Jeg tror ikke jeg har behov for det foreløpig, men er uansett veldig glad på vegne av alle de som trenger det! Og skal jo ikke se bort fra at også vi kanskje vil trenge det en gang i fremtiden - man vet jo aldri hvordan det blir ved neste forsøk. Uansett - fantastisk fremskritt og det gir håp til mange i en vanskelig situasjon!

Så flott! :smiley-bounce015 Har jo sett på det selv i tilfelle eggene mine ikke skulle duge.

Hvis de nå bare kan følge Sveriges eksempel, og gi assistanse til enslige nå, så er jeg helt fornøyd :) Sverige åpner for det fra juli i år.

Fantastisk!!!! :D :D :D

Veldig bra Bioteknologirådet endelig endrer standpunkt og kommer med en slik anbefaling! Flott for dem som har behov for det og nå slipper de store ekstrakostnadene dette har innebåret inntil nå ved at de har måttet oppsøke klinikker i blant annet Spania. Hurra! :)

Hurra!!! Jeg har forstått at eggkvaliteten er dårligere hos oss med endometriose (og at det kan være årsaken til abortene mine), så jeg er glad fot at dette blir mulig for alle som trenger det! :)

Back
Topp