Hurra det er lørdag

liki

Glad i forumet
Endelig lørdag. Har ventet veldig lenge på denne dagen da mamma fyller 60 år. Siden hun ikke har så veldig stor stue så skal vi feire det her hos oss. Skulle bare mangle, jeg liker så godt å stelle istand til selskap.
Så det er planen vår i dag.
Ha en fin dag folkens[:D]

Her har det vært en lang natt - storm ute som har gjort at det har bråkt og smelt og ult og braket ute hele natta. August synes også at det var passende å starte dagen seks i morges, og det var i tidligste laget for meg, selv om jeg var i seng før elleve i går.

I dag blir det innedag tror jeg... ikke noe vær å være ute i. Kanskje vi kan dra på kafe eller besøke noen. Ellers ingen store planer

God morgen.

Marcus sov lenge i dag, det var deilig. Nå spiser han frokost og ser på barnetv, og jeg slapper av litt her før jeg skal begynne å gjøre noe husarbeid.

Jeg har ikke sovet så veldig mye i natt, tenker litt på situasjon som mamma og pappa er i nå (økonomisk) og hva jeg kan gjøre for dem.

Når sambo kommer hjem fra jobb skal vi te mamma og være der, er mye som skal gjøres ute og inne der borte, og jeg håper broder'n hjelper te litt i dag.

God helg![:D]

Her startet dagen like tidlig som ellers i uka...har fått en liten morgenfugl...[&:]
Syns egentlig det hadde vært helt greit om lille Syver hadde vært litt mer som storesøster Thea,for hun er et dovendyr og koser seg veldig om morgenen[:D] Men men...tror kanskje det kan være tenner på tur her,så kan hende det er det som er årsaken til att han våkner før kl 06..det er iallefall lov å håpe!![;)]

Ellers har vi ingen planer for dagen,skal bare slappe av og nyte helga sammen!

Nå skal jeg og Thea trene 30days-shred før Syver våkner! Det var veldig stas å få være med på dette!![:D]
Begynte i går,og er allerede stiv og støl...og fikk konstatert att jeg er i forferdelig dårlig form....holdt på å daue av oppvarminga...[8D][&:]

Ha en fin dag alle sammen!!

Her våkna vel Sindre kl 7.30, men han lekte litt på rommet da til Maren våkna.. Jeg sto opp og dusja i 9.30 tida.. Her og blir det nok innedag, for været er ikke akkurat av det beste.. Sindre sitter og ser på Robin Hood nå, så blir det vel en liten tur på butikken seinere..
Jeg skal jo og på jobb kl 14.30..

Jippi - snooooopedag - he he[:D] Dagens første sjokoladebiter er allerede fortært og jeg er i toppform[:D]

Skal straks ta med meg barneflokken og dra hjem til gårds - vi skal få grøt hos mor. Det blir koselig[:)]

Gleder meg til i kveld - da blir det skikkelig jentekveld på by'n. Ut og spise på en italiensk restaurant, og deretter på konsert med en lokal "helt" - deilig musikk og litt rødvin, kan jo ikke bli feil[:)] Eneste skår i gleden er den gigantiske kvisa som befinner seg midt på haka som et fyrtårn[8D] (I min alder vet jeg ærlig talt ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller bli fornærmet[&:][:D]). Kan det ha noen forbindelse med vulkanutbruddet tro[8D] Det gjorde i alle fall sitt til at mannen måtte bli hjemme og jeg altså kunne gå ut med bestisen min å kose meg[:D] Aldri så galt at det er godt for noe[;)]

Ha en strålende dag, alle sammen![:)]

ja, hallo godtfolk, og god lørdag! her startet dagen med at julie og jeg sov lenge, hun er syk, så hun sov inne sammen med meg, mens m sov på gjesterommet..

han og malin stod vel opp i åttetida, mens vi sov til 10.. herlig!! da vi kom ned hadde svigerfar kommet, de skal bygge platting her ute foran... [:D] så nå er de avgårde på monter, mens julie sover.. jeg skal dra overgulvene her, for gaya har dratt meg seg en hel jordhaug inn..[:@]

i ettermiddag skal vi opp til en i bhg til malin.. de bor litt høyere opp på byggefeltet.. egentlig skulle vi opp hele familien, men julie er ikke helt i toppslag, så da holder hun seg hjemme sammen med morten! så får malin og jeg litt jentetid alene..[:)]så får vi heller ha det tilgode med middag/lunsj siden.. [:)]

nei, nå får jeg komme meg opp her, og få gjort noe.. må benytte meg av det nå mens folket er ute![:D]

Back
Topp