Hurra 20 uker i dag :-)

Mamma42

Andre møte med forumet
Endelig er jeg kommet til uke 20. Har fått termin 27. august. Det er spennende og slitsomme dager med mye og kraftige kynnere. Det har jeg også hatt i de tre forrige svangerskapene mine, men det er ekstra ille denne gangen. Jeg bor tre timer fra sykehuset og er innom ca en gang i uken for å sjekke at det ikke har åpnet seg noe. Gode nyheter i går også. Lukket livmorhals på 4,6 cm :-) Det er gutt nr 4 i magen. Lille Kornelius :-) <3 Lykke <3 Er det mange flere der ute som sliter med vonde kynnere og fort kan bli litt engstelig som meg :-) Er sikker på at det går bra denne gangen også, siden det har gått bra de andre gangene, men det er rart med det..... Hode kan lett fylle seg opp med tanker.

Så deilig følelse! Da er du jo halvveis i morgen ca (40+3) ❤️ Selv har jeg termin akkurat innenfor august, nemlig 31/08, så snaaart min tur til å juble for halvveis også, hihi

Gratulerer med hele 20 uker! :D:D:Heartbigred Tenk at du er halvveis :love7 Utrolig moro :happy:

Ja, jeg har begynt å slite med kynnere nå de siste dagene :( Og de er ganske vonde... Hadde en del med andremann, og hun kom i uke 33+5. Men da ble jeg syk, så det var derfor hun kom for tidlig (fødselen startet av seg selv), hun kom med planlagt keisersnitt.
Jeg har bedt om at de skal sjekke livmorhalsen min da jeg er veldig bekymret for at hun skal komme for tidlig :oops: Og de skulle sjekke i uke 20 :happy: Men jeg har lest på nett at det er livmoren som "øver" seg på fødsel, men det er vel når de blir ordentlig smertefulle at man skal bli bekymret?
Ja, jeg blir for veldig bekymret selv :shy:

Gratulerer! ❤️ endel kynnere her også, men ikke vonde sålangt, men veldig ubehagelige.

Gratulerer! Har en del kynnere selv, men så langt er de ikke vonde. Kun ubehagelig. Håper det holder seg slik hehe

Endelig er jeg kommet til uke 20. Har fått termin 27. august. Det er spennende og slitsomme dager med mye og kraftige kynnere. Det har jeg også hatt i de tre forrige svangerskapene mine, men det er ekstra ille denne gangen. Jeg bor tre timer fra sykehuset og er innom ca en gang i uken for å sjekke at det ikke har åpnet seg noe. Gode nyheter i går også. Lukket livmorhals på 4,6 cm :) Det er gutt nr 4 i magen. Lille Kornelius :) <3 Lykke <3 Er det mange flere der ute som sliter med vonde kynnere og fort kan bli litt engstelig som meg :) Er sikker på at det går bra denne gangen også, siden det har gått bra de andre gangene, men det er rart med det..... Hode kan lett fylle seg opp med tanker.

Hei,

Så flott at du får sjekket livmorhalsen ukentlig - hvorfor får du dette egentlig? Jeg er konisert men legen har ikke gitt utrykk for at jeg får noen flere kontroller eller at jeg skal/bør sjekke livmorhals.. men jeg tenkte høre med jordmor og prøve å presse det gjennom.. Skal på OUL om en ukes tid, men regner ikke med de sjekker livmorhals der..

Endelig er jeg kommet til uke 20. Har fått termin 27. august. Det er spennende og slitsomme dager med mye og kraftige kynnere. Det har jeg også hatt i de tre forrige svangerskapene mine, men det er ekstra ille denne gangen. Jeg bor tre timer fra sykehuset og er innom ca en gang i uken for å sjekke at det ikke har åpnet seg noe. Gode nyheter i går også. Lukket livmorhals på 4,6 cm :) Det er gutt nr 4 i magen. Lille Kornelius :) <3 Lykke <3 Er det mange flere der ute som sliter med vonde kynnere og fort kan bli litt engstelig som meg :) Er sikker på at det går bra denne gangen også, siden det har gått bra de andre gangene, men det er rart med det..... Hode kan lett fylle seg opp med tanker.
Grattis med 20 uker :)

Back
Topp