Hurra!! 17 uker! *med bilde*

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Herregud, nå er det bare 3 uker igjen, så er jeg halvveis i dette maratonet! [:D] Og om ca 1 og en halv uke er det tid for ordinær UL! *spent* [:)] [:)] 
Hittil trooor jeg at jeg kan ha kjent bevegelse, men tviler heller. Har mye annet som suser i magen så kan ha vært luft. Det er akkurat som om den oppblåstheten har kommer litt tilbake nå [X(] Den avtok her for 2 uker siden og baby bumpen syntes mere[:)] Men nå føler jeg at magen ikke bare er baby, men også luft, blæh[8D] 
Magen har ikke forandret seg mye på denne uken, er ganske lik som den var forrige uke[:)] 

17+0

Fiiiine magen!!!! Gratulerer med 17 uker du også[:D] Tenk om tre uker er vi halveis![:)] HERLIG

ORIGINAL: Nnina

Fiiiine magen!!!! Gratulerer med 17 uker du også[:D] Tenk om tre uker er vi halveis![:)] HERLIG

Takk skal du ha[:D] 
Jaaa, tenk! [:D] Tida går så fort[:)]! SUPER herlig er det  

Nyyydelig mage[:)] Gratulerer med 17 uker[:D]

Så utrolig fin baby mage du har!!!! Gratulerer så mye med 17 uker i dag

Så fiiiiin mage[:)] Gratulerer med 17 uker[:)]

Suuuuuper fin mage!!! [:)][:)] kjempe misunnelig!! [8D]

Gratulerer Timiz! [;)] For en alldeles NYYYDELIG babybump du har fått! Jeg er 17+1 i dag, så da har vi termin likt nesten! Koselig! Det er så gøy nå som magen har begynt å vokse! Da blir det liksom så mye mer virkelig! For begge foreldrene! Jeg har heller ikke kjent spark enda, men da har vi det å glede oss til! Så vi er jo litt heldige også! Tenk når vi kjenner de første tegnene! [:)] Blir koselig å følge med på deg fremover! Klemmer ifra Kaffiliri!

Den er uansett RÅFIN den magan din [:D][:D]

Tusen takk for så mange superkoselige kommentarer fra dere [:)] [:)] [:)] [:)]!

ORIGINAL: kaffiliri

Gratulerer Timiz! [;)] For en alldeles NYYYDELIG babybump du har fått! Jeg er 17+1 i dag, så da har vi termin likt nesten! Koselig! Det er så gøy nå som magen har begynt å vokse! Da blir det liksom så mye mer virkelig! For begge foreldrene! Jeg har heller ikke kjent spark enda, men da har vi det å glede oss til! Så vi er jo litt heldige også! Tenk når vi kjenner de første tegnene! [:)] Blir koselig å følge med på deg fremover! Klemmer ifra Kaffiliri!

Neimen, så moro Kaffiliri! [:D] Du skal ha nurket ditt dagen før meg du da[:)] [;)] Ja, jeg merker at den tiden som er nå er kjempespennende, magen skyter fart, veldig koselig det[:)] Babyen er jo i en stor vekstperiode så..[:D] Vi kan bare gleeede oss til de første sparkene!, blir nok utrolig spesielt [:D][:)] Gleder meg til å følge med på deg også i tiden fremover! [:)] Du har vel ordinær UL om så ikke altfor lenge du også da tenker jeg[:)] [:)] Jeg har tirsdag 06.04[;)] Da får vi ned på papiret mest sannsynlig om hvilket kjønn det er[:)] [:)] Det blir moro! Stor klem fra meg til deg[:)] [:)]

Gratulerer! Jeg er bare en dag etter deg, og har ul på mandag. Veldig spennende tider altså, og fint at magen vokser. Mange på jobb som har tatt sjansen og spurt de siste dagene av de som ikke har fått det med seg.[:)]

Så fin og rund mage! [:D]
Ja tenk at det ikke er lenge til vi er halvveis i svangerskapet. Helt sprøtt å tenke på.. [&:]

Back
Topp