Hur mycket kniper ni?

Kajsa

Blir kjent med forumet
Man mærker ju att det blivit lite annorlunda "down stairs" efter jag fick min son.
Kniper varje kvæll ungefær 10-15 gånger, vet att det ær fær lite, men jag glømmer det eller så ær jag før trøtt och somnar ifrån det.
Hur ofta och mycket gør ni det???
 
[:D]Ta knipe øvelser hver gang tanken streifer deg. Du kan fint øve musklene mens du gjør andre ting.Knip og tell,mens du går tur,vasker,ja hva som helst. Fint om du i tillegg gjør det "bevisst"på kvelden,men jo oftere,jo bedre musklatur. Husk at det allikevel tar tid før det er normalt,men sexlivet blir bedre (for begge) når du har kontroll over musklene der nede. Lykke til,og knip mens du sitter på nett.
 
jag har hørt att man kan få problem nær man blir ældre också... att man får svårt å hålla tætt då.
 
Er ikke så flink med knipinga jeg heller, men det er visst aldri for seint. Da får vi heller knipe litt når vi blir gamle og problemene kommer.
 
jeg er fryktelig dårlig på å knipe... tror det er sjelden jeg gjør det der... kanskje jeg burde begynne litt.
Får kjøpe meg sånne vaginakuler og knipe som en gal for å holde de på plass.. haha [:D][:D]
 
Back
Topp