Hunter støvler

Lois Lane

Forumet er livet
Hvor kjøper dere disse?

Har sett på de på ebay, men kjøper ikke fra USA, om det er samme prisen i Norge[;)]

og hva er prisen i Norge[:D]

Prisen i Norge ligger på rundt 1200 kroner

hohohoho

Da kjøper jeg de på ebay til 4-500 kroner jah[:D]

takk for svar

Har kjøpt mine hos Hagen i Bogstadveien, mener å ha sett dem i andre skobutikker her i Oslo også.

ORIGINAL: Dr. Brown

Har kjøpt mine hos Hagen i Bogstadveien, mener å ha sett dem i andre skobutikker her i Oslo også.

Husker du prisen på de? og kjøpte du med eller uten fleece "støvel" inni?

ORIGINAL: Lois Lane

hohohoho

Da kjøper jeg de på ebay til 4-500 kroner jah[:D]

takk for svar

Ja, de er sviiiiindyre i Norge i forhold til prisene i England eller USA :)

dytter litt. Lurer veldig på prisen i Norge.

1200 er jo samme prisen på Ilse Jacobsen støvler. Trodde hunter var billigere, men vet ikke helt hvorfor jeg trodde det[:-]

dytter

Jeg betalte 1100,- for støvlene, og 400,- for fleece sokkene. Så de blir ganske dyre. Jeg liker Ilse Jacobsen støvlene mine mye bedre!

ORIGINAL: Cathee

Jeg betalte 1100,- for støvlene, og 400,- for fleece sokkene. Så de blir ganske dyre. Jeg liker Ilse Jacobsen støvlene mine mye bedre!

Hmmm. ikke si sånt da. Hadde bestemt meg for Hunter[:-] Men er det sånnt for i de ilse Jacobsen støvlene også? Bor på Vestlandet, så da er liksom støvler greit å ha om vinteren[&:]

Ja, det var noe sånt, 1100 for støvlene og 400 for fleecesokkene. Men det duger like bra med ullsokker, spør du meg, så fleece'en trenger du kanskje ikke?
Anbefaler i alle fall Hunterstøvlene - jeg synes de er veldig gode å gå i :o) -men har ikke prøvd Ilses sine, kan jo hende de er like gode?

Hva skjedde med de fancye Viking-støvlene? Støvler er støvler... 

ORIGINAL: Sicily

Du er bare så ut da[:-][8D]

ORIGINAL: Lois Lane

ORIGINAL: Sicily

Du er bare så ut da[:-][8D]

Vet.. Men jeg får ikke plass til leggene mine i Ilse-støvler, så.. [&o]

Finner ikke fleece sokken på ebay, så prøver med ullsokk først. Kjøper de på ebay tror jeg. nesten 500 inkl frakt, så ikke så gale. Blir vel toll også tenker jeg, men men. Kanskje kjøpe de fra guttene til meg til jul[8D]

Back
Topp