Hunderfossen

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Hei.
Vi vurderer å besøke Hunderfossen i sommer. Hvor mange dager bør man sette av? Holder det med en, eller må man ha to?? vi har to på 13 og 16 og en på 5.

Vi tenkte egentlig bare en dag, men holder det?! Hva bør man evt. besøke?

Vi hadde 2 dager når vi var der for noen år siden. Med en tenåring og en på rundt 8 år da tror jeg. Noen år siden. Glad vi hadde 2 dager. Storkosa oss i den parken vi alle sammen :)

Vi har aldri hatt mer enn en dag, og klarer oss fint med det, men 1) i fjor var første gangen vi var i bassenget, og da var det grunnet korona begrenset hvor lenge man fikk bade så det tok ikke hele dagen. Sånn er det vel i år også. 2) vi er der altså hvert år, så derved trenger vi på en måte ikke like lang tid. For vi har vært der før. og vi kommer igjen

Holdt veldig fint med 1 dag for oss, da fikk de også tatt favorittkarusellene flere ganger.

Vi endte med to i fjor. Men hadde da 7 åring, 4 åring og 1 åring. 7 og 4 åringen brukte en hel evighet inne på energi senteret og da gikk dagen litt for fort. Tenker vel en dag i år og hopper over både bading og energi senteret.

Takk for tips! Må ærlig innrømme at jeg ikke sjekket om det var andre tråder:oops::p

Haha nei det skjønner jeg. Pleier ikke å sjekke det før jeg lager noe heller. Var bare tilfeldig at jeg spørte om det samme her om dagen. Gleder meg til to dager der :D

Vi skal i sommer og kommer til å ha to dager :) ungene er fra 6 til 12 år, så tenker to dager er best om alle skal få gjort det som de ønsker, uten at vi trenger å stresse:happy:

Holder med en dag, men yngste her la sin elsk på gravemaskinene, så vi burde vel tatt to dager:P Er det noe å gjøre for 13 åringer og 16 åringer der?

jeg hadde et par gutter på 12 og 13 i fjor som løp frem og tilbake mellom il tempo extra gigange (berg og dalbanen) og trollfallet, de var også innom "raftingen". 16 er jeg mer usikker på, så gamle har jeg ikke hatt med enda, men radarparet som nå er 13-14 gleder seg (dvs, de ER 12 og 13 i år og var 11 og 12 i fjor, siden begge er født i august og vi er der i juli)

Vi tar alltid 2 dager i slike parker, men også litt pga. vi ikke gidder være i parken fra åpningstid til stengetid. :p

Vi har nå vært der i to dager. En på 4,5 år og en på 11 mnd. For oss ville det vært for lite med én dag. Vi kjører på med to dager neste år også :) alt skulle gjøres flere ganger og il tempo extra gigante ble kjørt ca 50 ganger :hilarious: deilig å ikke rushe gjennom alt på én dag :D

De voksne på il tempo da? Kjenner ikke mange 4 åringer som er lang nok til den? Minst 115 cm. Mine unger er ikke så lange for alderen da, men mi på 5,5 er fortsatt et stykke unna. Men for all del. Søstra som var 9,5 år i fjor sommer sto i kø til den 3 ganger uten å gjennomføre....

Jeg må si her, da jeg var yngre, så var jeg veldig lav. Men jeg var klar for de attraksjonene. Folk på min alder som var høye var ikke klare, just saying. :)
Ps: ikke ment som kritikk.

Enig. Og dette er en berg og dalbane som er laga for BARN. Det var flere på hennes alder som kjørte den. Alt på hunderfossen er jo for barn, og det er en grunn til at de har høyde som grense og ikke alder. Fordi det varierer både hvor høye barn er og hva barn tør og ikke :)

Enig. Og dette er en berg og dalbane som er laga for BARN. Det var flere på hennes alder som kjørte den. Alt på hunderfossen er jo for barn, og det er en grunn til at de har høyde som grense og ikke alder. Fordi det varierer både hvor høye barn er og hva barn tør og ikke :)
Ja men det er ikke rettferdig. Jeg var ett lavt barn som ikke fikk kjøre noe gøy på tusenfryd, selv om jeg kunne taklet alt sammen uten problemer, mens vennen min som var 20 cm høyere fikk kjøre alt men ikke turte!

Ja men det er ikke rettferdig. Jeg var ett lavt barn som ikke fikk kjøre noe gøy på tusenfryd, selv om jeg kunne taklet alt sammen uten problemer, mens vennen min som var 20 cm høyere fikk kjøre alt men ikke turte!

Nei og det er jeg også enig i. Det går vel på sikkerheten mtp bøylen over tenker jeg. Selvom jeg har 100% forståelse for at det er dritt og urettferdig!

Back
Topp