Hunderfossen

Amy09

Gift med forumet
Vi planlegger en helg på Hunderfossen i løpet av denne sommeren. Noen som har gode tips om hvor det er "superfint" å overnatte? Hytter med grei standard etc... Blir kjempeglad for mange tips[:)]

Lurer jeg også på! [:)]

Rustberg camping,veldig mye muligheter å leie hytter. Pluss at det er en super camping med basseng og fine lekeplasser. Ti min å kjøre til parken

Hafjell er jo rett i nærheten og det er sikkert ikke så dyrt å leie hytte der om sommeren. Søk på hafjellbooking eller noe i den duren...

Vi har bestilt hytte her, ser helt greit ut.

http://www.motelcamp.no/

Gleder oss masse, skal også til Hunderfossen, var der når jeg var liten, så det blir artig å ta ungene med der.[:D]

Hafjell booking har mye bra leiligheter og hytter til greie priser. Og så har Hafjell hotell fine leiligheter i Solsiden apartments. fa 5 - 10 min kjøring fra hunderfosse det meste at dette.

Quality hotell Hunderfossen er også et bra alternativ hvis dere vil overnatte på hotell.

vi bodde i slike leiligheter igjennom et av di hotellene nede ved lilleputthammer.
var vel solsiden appartments det het ja:) kjempefint!
havna heeelt på toppen, men hadde med oss sykler så vi sykla ned på hotellet på hafjell(hadde frokost på hotellet) om mårran:)

Leie ferie hus gjennom dan center feks.
Mange fine billige steder der.

Back
Topp