Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gollemor skrev:
Ja, hadde dere kledd på ungen og reist hvis det kun var meldt regn, regn, regn og pissregn på barnehagens årlige tur til Hunderfossen? Eller, blitt hjemme?IsThaBeth skrev:
Reist!
Moahahahah!
Ble kaken en suksess?

Sånn som været er her nå, bor like ved, så er det veldig varmt, så ta med masse skift og reis og kos dere! Er masse å finne på selv om det er regn, man blir bare litt våtwilma* skrev:
IsThaBeth skrev:
Gollemor skrev:
Ja, hadde dere kledd på ungen og reist hvis det kun var meldt regn, regn, regn og pissregn på barnehagens årlige tur til Hunderfossen? Eller, blitt hjemme?IsThaBeth skrev:
Reist!
Moahahahah!
Ble kaken en suksess?
Du bare erter! Kaken, den eneste uberørte på hele sommerfesten mener du? Den kaken, som min mor, som alltid roser meg for alt, og som elsker kaker, faktisk rynket på nesen av? Joda, kjempesuksess den.
Gollemor skrev:
IsThaBeth skrev:
Gollemor skrev:
Reist!
Moahahahah!
Ble kaken en suksess?
Du bare erter! Kaken, den eneste uberørte på hele sommerfesten mener du? Den kaken, som min mor, som alltid roser meg for alt, og som elsker kaker, faktisk rynket på nesen av? Joda, kjempesuksess den.
Men den SÅ god ut.. Du hadde riktignok tatt bilde mot lyset, men det jeg kunne skimte så godt ut :P
IsThaBeth skrev:
Gollemor skrev:
IsThaBeth skrev:
Gollemor skrev:
Reist!
Moahahahah!
Ble kaken en suksess?
Men den SÅ god ut.. Du hadde riktignok tatt bilde mot lyset, men det jeg kunne skimte så godt ut :P
Den så ut som en overkjørt morkake, og den smakte som sagflis med sur rips på. Herlig.