Hunderfossen i regnvær

Isthabeth

Forumet er livet
Ja, hadde dere kledd på ungen og reist hvis det kun var meldt regn, regn, regn og pissregn på barnehagens årlige tur til Hunderfossen? Eller, blitt hjemme?

Tja, er jo en del innendørs da.. Kommer litt an på alder på barna!

IsThaBeth skrev:
Ja, hadde dere kledd på ungen og reist hvis det kun var meldt regn, regn, regn og pissregn på barnehagens årlige tur til Hunderfossen? Eller, blitt hjemme?

Reist!
Moahahahah!
Ble kaken en suksess?

Gollemor skrev:

IsThaBeth skrev:

Reist!
Moahahahah!
Ble kaken en suksess?

Du bare erter! Kaken, den eneste uberørte på hele sommerfesten mener du? Den kaken, som min mor, som alltid roser meg for alt, og som elsker kaker, faktisk rynket på nesen  av? Joda, kjempesuksess den. 

Sånn som været er her nå, bor like ved, så er det veldig varmt, så ta med masse skift og reis og kos dere! Er masse å finne på selv om det er regn, man blir bare litt våt

wilma* skrev:
Sånn som været er her nå, bor like ved, så er det veldig varmt, så ta med masse skift og reis og kos dere! Er masse å finne på selv om det er regn, man blir bare litt våt

Jammen jammen, regn, regn og regn. Jeg hater regn, tror ikke jeg er vanntett engang. Kanskje impregnert, men ikke vanntett

IsThaBeth skrev:

Gollemor skrev:

IsThaBeth skrev:

Reist!
Moahahahah!
Ble kaken en suksess?

Du bare erter! Kaken, den eneste uberørte på hele sommerfesten mener du? Den kaken, som min mor, som alltid roser meg for alt, og som elsker kaker, faktisk rynket på nesen  av? Joda, kjempesuksess den. 

Men den SÅ god ut.. Du hadde riktignok tatt bilde mot lyset, men det jeg kunne skimte så godt ut :P

Gollemor skrev:

IsThaBeth skrev:

Gollemor skrev:

IsThaBeth skrev:

Reist!
Moahahahah!
Ble kaken en suksess?

Men den SÅ god ut.. Du hadde riktignok tatt bilde mot lyset, men det jeg kunne skimte så godt ut :P

Den så ut som en overkjørt morkake, og den smakte som sagflis med sur rips på. Herlig. 

IsThaBeth skrev:

Gollemor skrev:

IsThaBeth skrev:

Gollemor skrev:

IsThaBeth skrev:

Reist!
Moahahahah!
Ble kaken en suksess?

Den så ut som en overkjørt morkake, og den smakte som sagflis med sur rips på. Herlig. 

Haha!
Jeg skal ta med min kakeglade kjæreste på besøk til dere en gang. Jeg tror du kan bake hva som helst, og han vil elske det :D

blitt hjemme...

var der ifjor ... skybrudd!!! satt under tak store deler av dagen.

Lillesnille skrev:
blitt hjemme...

var der ifjor ... skybrudd!!! satt under tak store deler av dagen.

Endelig en fornuftig sjel... 

Back
Topp