Hunderfossen - alder på barna

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Hvilken alder bør barna ha nådd for å få utbytte av hunderfossen?
Og når begynner det å bli kjedelig?

Hva er deres erfaring?

Vi lurer på om vi skal ta en tur i sommer - lurer på om det er litt sånn nå eller så blir eldstemann for gammel.
Da er jenta vår 5 år (tørr alt av karuseller) og gutten vår 6,5 år (er litt mer forsiktig når det kommer til karuseller).

Man kan jo ha med seg barn fra de er 2 år gamle dit, så vil tro at dine på 5 og 6 ville storkost seg der :) tror ikke det blir kjedelig før barna er ferdig med "eventyrstadiet" da og får mer interesse av å være med venner til f.eks tusenfryd i stedet eller heller vil dit, da det kanskje ikke oppleves som "like barnslig"? :)

Fant oversikt over attraksjoner på hjemmesiden deres, kan jo se på det om det er noe for dine barn og vurdere derfra :) http://m.hunderfossen.no/attraksjoner/

Nå skal det og sies at jeg som 20 åring syns Hunderfossen er veldig koselig, da :p gleder meg veldig til å ta med veslegutt dit etterhvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som perfekt alder! Fra 10-11 år kan det bli litt kjedelig, avhengig av personligheten på barnet

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eldste min var der den sommeren han var 5,5 sammen med onkelen sin som da var 11 år, de var der sammen med besteforeldre/oldeforeldrene til mine barn. Lillebroren min syntes det var litt kjedelig mens eldste koste seg masse :)

Høres perfekt ut. Vi var der i fjor og da var eldste 5,5, var en perfekt alder !

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her var de 1 og 3, 3 åringen storkoste seg, og var jo noe lillemor kunne være med på og :)

Men var jo en del 3 åringen var for lav til.

Tror det er ganske perfekt alder ja :-D
Har tenkt til å ta en tur med storebror på 5 i løpet av sommeren :-)

Vi var der da poden var 7, han synes det var kjedelig for det meste. Var en ting som var gøy

Back
Topp