hunder!

mamma t 2

Forelsket i forumet
heisann!
er det flere som har hund? hvilken rase?er han blitt sjalu? setter dere han utenfor kjøpesentrene når dere handler?

vi har en hund, (dvergpincher - mini rase av dobbermann). han krever nesten mere enn NOah nå for tiden..vil ut å gå tur hele tiden...når vi er ute å går tur så setter jeg han fast i vognen..(han veier kun 4 kg så han drar ikke så mye...)

som regel har jeg et mål med turen, kanskje å handle inn middag el noe annet..
vi kjøpte en reise bag som vi har stående under vognen, slik at når vi skal på et kjøpesenter så ligger han inne i bagen under vognen...for vår del går det kjempe fint..men vet ikke hva kjøpesentrene mener om det...tørr ikke la han stå ute å vente..(de er ganske populær nå, så han kan fort bli tatt...)

Hei. vi har også hund-en 4 år gammel collie tispe. Ho er litt sjalu, men vant til å dele oss med andre dyr, så det går greit. Værre er det nå vi får besøk...Da skal ho sees først, koses med osv...men det går seg vel til setter ho ikke utenfor butikker og sånnt- livredd for at noen skal stjele ho...gud vet hva som da skjer med ho!!!!

Heisann,

Vi har også hund - en bernersennen hannhund på 14 måneder... Han er utrolig snill med vesla, men synes nok iblandt at den nye "daglige lederen" i huset suger... Har prøvd så godt vi kan å inkludere han best mulig og at han får være med på tur med vogna osv. Ikke særlig lett med en hund på 50 kg så der er det best å være to[;)]. Sliter litt da han hele tiden vil slikke vesla til døde men vet ikke helt hvordan jeg skal takle det - han må jo få hilse på henne...[&:]. Binder han kun utenfor butikken når jeg skal inn i 5 minutter (og kun nærbutikken....)

Jeg har 2 kongepuddler og aldri i livet om jeg setter de fra meg utenfor noen butikk eller noe[8|]

De bryr seg lite om Nora,men jeg tror at hannhunden min kan ha tendenser til å ri på henne når hun begynner å gå. Men det får vi ta da den tid kommer. Han fjerner seg med en gang jeg sier nei når han prøver seg på andre barn i familien,så det går nok bra.

Jeg har en liten chihuahua hund på 1,5 kg.. ALDRI om jeg setter den fra meg ute! Har den med inn jeg.. Før puttet jeg den i jakka, men nå som jeg har barnevogn å drasse på i tillegg, så har jeg den med i bærevesken min! [:D] legger den bare oppå vogna!

I starten var voven litt sjalu ja.. bjeffet endel på Julie, men så etterhvert fikk han luktet mere på henne, og plutselig slikket han henne på handa, og etter det har det gått bra.. Han bruker å gå bort til henne når hun sitter i vippestolen og småsnuser på henne (ikke oppe i ansiktet da!) [:)] Nå går det kjempe bra, heldigvis!

Back
Topp