Hunder og graviditet

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg ble litt inspirert av denne katter og gravidtets tråden, men jeg har ikke katt og derfor lurer jeg på om noen av dere som er/ har vært gravide la merke til noe på hunden før dere visste det selv ?:)

Kan jo si at sist jeg var gravid ble bc tipsa her i huset ekstremt overbskyttende overfor mor ovenfor andre hunder vi møtte ute (i form av bjeffing, ikke noe aggresive atferd altså) og hun pleide ellers ikke bry seg om andre hunder ute :) Om natten kom hun opp i sengen og truet seg ned midt mellom meg og mannen og ville helst ikke ha han dere itilegg til at hodet hennes og forlabbene lå beskyttende over magen <3

Å ja, slikt kan de merke. Da vi hadde hund ville min mann at jeg skulle teste meg pga hundens oppførsel. Og testen var positiv den :-)

Mine er for dumme til slikt, men helt på slutten, type den siste uken, ble de litt mer klengete. Mulig de merket at fødselen nærmet seg.

Min merket at jeg endret væremåten min. Han var alltid hos meg, og nektet å være alene hjemme om jeg skulle ut ;) Han sov alltid ved siden av meg, og maste aldri om noe :)

Min har ikke merka noe som helst :P Men han bryr seg heller ikke om babyer, så er kanskje derfor?

kan ikke si jeg merket noe på hundene, kattene eller kaninene verken forrige gang eller denne gang.
eneste var forrige gang at ene hesten min var litt rar. men ikke merket noe særlig på hestene denne gangen.

Vi hadde ikke hund selv, men svigers sin hund var plutselig meget interessert i meg når jeg var gravid. Det var hun aldri ellers siden hun foretrakk menn.

Back
Topp