Hunder eller nakne barn på stranden, hva er verst?

R

RoseBusk

Guest
Er det noe jeg virkelig misliker på stranden på er det hunder og nakne barn!! Stakkars hunder har ikke noe på en varm strand .er masse folk å gjøre. Og naken kan man være på sin egen eiendom.
Hva sytes du er verst?
 
Hvorfor syns du nakne barn er ille på en strand??

Hunder kan jeg være enig i, men mest fordi det er fælt for hunden, å ligge på en varm strand å koke ihjel.
 
Enig at en strand med masse folk og midt på dagen ikke er noe ålreit for en hund, men sett bort i fra det, synes jeg ingen av delene er ille.
Vet ikke hva som er så ille med nakne barn heller :p min har alltid ville hatt på seg badeshorts, men kunne fint bada naken når han var mindre om han ville det.
 
Ingen av delene plager meg sånn innmari, skal jeg innrømme. Så lenge hunden har det bra og har tilgang på vann og skygge så kan den da vel og få være på stranda.

Har egentlig størst problem med sand overalt, jeg er ikke så glad i strand :p
 
Syns ingen av delene er så ille jeg, så lenge hunden takler mange mennesker.
Vi har campingvogn på fast plass, og har da selvfølgelig med både hund og barn. Den det er verst for er babyen på 3 mnd, så i kveld har jeg pause hjemme med han og hunden.
Det lufter mer nede ved stranda enn ved vogna, så vi har egentlig godt av en tur dit alle sammen. Og det er mange med både hunder og nakne barn der :)
Syns også det er helt greit om hundene får seg en dukkert i vannet i denne varmen. Nå er ikke vår hund glad i å bade, men er det varmt nok så gjør han det.

Frøkna på 3 hater å bli våt i trusa/badebuksa, så hun kler fint av seg selv. Om ikke, nekter hun å kjøle seg ned i vannet. Ser ikke hvorfor jeg skal tvinge henne til å ha den på, og da ende opp med skriking og klaging resten av dagen.
 
Ingen av delene?

Mitt barn får ikke gå naken offentlig , men det er fordi det finnes så mange sjukinger i verden, ikke fordi det er noe galt med nakenhet på stranden.
 
Syns ingen av delene er så ille jeg, så lenge hunden takler mange mennesker.
Vi har campingvogn på fast plass, og har da selvfølgelig med både hund og barn. Den det er verst for er babyen på 3 mnd, så i kveld har jeg pause hjemme med han og hunden.
Det lufter mer nede ved stranda enn ved vogna, så vi har egentlig godt av en tur dit alle sammen. Og det er mange med både hunder og nakne barn der :)
Syns også det er helt greit om hundene får seg en dukkert i vannet i denne varmen. Nå er ikke vår hund glad i å bade, men er det varmt nok så gjør han det.

Frøkna på 3 hater å bli våt i trusa/badebuksa, så hun kler fint av seg selv. Om ikke, nekter hun å kjøle seg ned i vannet. Ser ikke hvorfor jeg skal tvinge henne til å ha den på, og da ende opp med skriking og klaging resten av dagen.

Bare helt enig med deg!
 
Tja si det


Men mitt barn har aldri fått gå naken på stranda, det kunne han gjøre hjemme i hagen
 
Både hunder og nakne barn på stranden er hyggelig. Mange strender det finnes trær der hunden kan ligge i skyggen, og ikke alle dagene er like varme heller. Dette vil vel eieren vurdere. Mange hunder elsker å bade også. Nakne barn- for en frihets følelse..
å sitte på stranden å se både nakne barn, hunder, eldre, tynne, tykke sommerglade skapninger er herlig!
 
Ingen av delene plager meg sånn innmari, skal jeg innrømme. Så lenge hunden har det bra og har tilgang på vann og skygge så kan den da vel og få være på stranda.

Har egentlig størst problem med sand overalt, jeg er ikke så glad i strand :p
Enig. Strand hadde vært så mye bedre uten sand. [emoji23]
 
Hunder som løper etter folk i vannet og bjeffer synes jeg er irriterende.

Nakne barn på stranden gjør meg ikke noe, men ville ikke latt mine barn gå uten badeklær på offentlig strand. Folk tar bilder/filmer, og man vet aldri hvor de bildene/filmene ender opp.
 
Enig. Strand hadde vært så mye bedre uten sand. [emoji23]

Jeg elsker gress jeg! Husker jeg bada mye på en slik strand som barn, mye mer behagelig! Og stein fungerer, må jo bare ha badesko. Nei til sand i trusa ass!
 
Ingen av delene. Synes det er koselig å se hundene på stranda, mange hunder som koser seg når de hopper uti vannet og får kjøle seg ned. Synes heller ikke det er noe galt eller plagsomt med små nakne barn :)
 
Synes mange hundeeiere tar seg til rette med hunder som får svømme /bade uten bånd og rett opp til fremmede barn. Er ikke alle barn som liker hunder og da synes jeg godt eiere kan vise mer hensyn... Er heller ikke veldig fornøyd når man har lagt seg til på stranden og det kommer folk som har med seg hund som står å piper eller bjeffer store deler av tiden. (har man rolig hund som man har god kontroll på og holder unna barn osv kan de gjerne være på stranden for meg).

Nakne barn synes jeg er naturlig på stranden (selv om min som regel har på klær, vil også unngå fare for bæsj i vannet :p)
 
Ingen av delene, så sant hund og barn koser seg. Frøkna vil sjelden ha på seg badetøy så går som regel naken. Guttungen derimot har alltid ville ha uv-drakt eller badebukse. Og hunden må selvfølgelig passes godt på av eier.
 
Ingen av delene, så lenge både hunder og barn har det fint.
 
Back
Topp