Hundepass pris?

TGjest

Glad i forumet
Hva er vanlig å ta pr.døgn?

Vi tenkte å tilby hundepass i sommer i vårt eget hjem, er en aktiv familie og tar bare en og en hund på besøk.
Er hjemme 24/7 så her blir de som et familie medlem.
De må selv ta med mat, snacks og bånd etc.

Så hva er vanlig å ta? :)

Her har eg vært hundre pass gratis.. Kjenner flere som også passer hunder om sommeren gratis så lenge mat osv blir dekt av eieren.

Vi betalte 5700 kr for kennel i 16 dager inkl mat i prisen. Jeg vet ikke hva jeg hadde tatt som privatperson, men hadde ikke tatt kennelpris i hvertfall :)

Vi betaler 250kr per døgn på dyrepensjonat, betalte litt mindre da hunden ble passet privat.

100kr døgnet. 500kr uka.

Men tror aldri jeg ville latt fremmede privatpersoner passe uansett.
Hva er grunnen til at du vil?

Vi betaler 250 pr døgn på kennel. Og om hunden spiser foret dem har, så er det ink +vask/pels stell. Så ville vel kanskje lagt meg på halve prisen om man ikke har noen spes bakgrunn for det.. Usikker, men..

Vi har en som kommer hjem til oss og passer katten når vi er borte. Tror vi betaler 150kr per besøk.

Synes det er flott med personer som vil hjelpe til med dyrepass. Vi ville aldri plassert vår (inne)katt på pensjonat.

Hva er vanlig å ta pr.døgn?

Vi tenkte å tilby hundepass i sommer i vårt eget hjem, er en aktiv familie og tar bare en og en hund på besøk.
Er hjemme 24/7 så her blir de som et familie medlem.
De må selv ta med mat, snacks og bånd etc.

Så hva er vanlig å ta? :)

1000 kr per uke kanskje?

Back
Topp