Hundenavn??

MajaB

Forelsket i forumet
Kan noen hjelpe meg?? Vi skal se på en liten Cairn Terrier guttevalp på lørdag...
Vi har ikke helt bestemt oss, men det er 99,9% sikkert at det blir en liten hund på oss.

Navn??? Har tenkt på Odin og Loke, men kommer ikke på fler... Tiger er litt kult, men litt merkelig å kalle en hund?[&:][:D][:D][:D]

Chanti er jo selvføgelig mitt yndlings hunde navn [:)]
- nikki
-nikko
-dennis
-hero
-zack
-snackpack (syns det er så kult, bikkja til kusina mi heter det)

Jeg syns også Chanti er fint, men det er liksom ditt navn det. [:D][:D][:D]

Han er foresten døpt Tengel fra kenneleierne. [:)] Men det klinger ikke helt i mine ører..

ORIGINAL: Malin`s_mamma

-Pepper
-Hockey
-Quatro

Litt spesielle, men jeg syntes det er tøffe guttehundenavn...[:D]

Den ville sambo ha! [8D]

åhh, det kuleste hundenavnet jeg har hørt er

King Teddy[:D]

Gucci - skikkelig "merke" det[;)]
Ellers Happy[;)]

ORIGINAL: ~Tigerlilly~

Gucci... på en gutt??? hm... skeptisk... hihi

jupp... [:D] vet av 2 hundegutter som heter det...

Oki, det er så fryktelig vanskelig, kanskje det blir lettere når vi får sett han! [:D]
Kanskje er en av tispene mer interessante også... alt kan skje! [:)]

Oki, det er så fryktelig vanskelig, kanskje det blir lettere når vi får sett han! [:D]

Lykketil i hverfall...
Skal æ kom med ett tips, så hadde æ valgt tispe... pga de er ikke så "tøffe" i barten også kan de være mere tålmodig med barn...

ORIGINAL: Annic73

Lykketil i hverfall...
Skal æ kom med ett tips, så hadde æ valgt tispe... pga de er ikke så "tøffe" i barten også kan de være mere tålmodig med barn...

Æ vet, men den rasen her en sinnsykt god familiehund og den fins ikke aggressiv, og nabohunden e tispe... så vi har vel kommi frem te
at det e lurast med en hannhund, så ikke det bli nå slossing her. Cairn terriern ska visst ikke ypp opp te kamp men vi veit jo ikke
med den andre og den e jo fire ganga så stor som cairn terriern...[&:]

ORIGINAL: Kliticha

LEO..hehe... passer så bra til rasen!

Ja det er sant det! [:D]

Det er faktisk tyngre med tisper enn hanner..

tipser er veldig dominante ovenfor andre tipser, er mange tipser som ikke kan være i nærheten av andre tisper.. så det blir verre å omgås med andre..

om tisper møtes skal de som regel etablere hirarki.. det kan bli blodig[8|]

noen tisper går jo godt over ens med andre da..mens hanner går overens med det meste[;)]

Kjenner ei som har en katt som heter Solveig..hihi. Å ei som har en hamster hun kaller Erna[:D] Synes også det er morsomt med menneska navn på dyr[:D]

hihi.. hunden til tanta mi heter Jonas [8D] det passer faktisk veldig godt til hunden, men jeg lo godt første gangen.

Hunden jeg hadde når jeg var liten het Tanja. Men det var ei hu da [:)]

Back
Topp