L Liidsi Elsker forumet 15 Jan 2011 #1 Vi har kjøpt oss en tispe valp i dag. Hva er de fineste jente hundenavnene dere vet? Trenger litt tips. Vi blir ikke helt enig her.
Vi har kjøpt oss en tispe valp i dag. Hva er de fineste jente hundenavnene dere vet? Trenger litt tips. Vi blir ikke helt enig her.
Villemoen Forumet er livet 15 Jan 2011 #4 Den første hunden vi hadde, hette Tootsie.. Det synst eg var søtt :-)) Ellers er Ashley fint. Og Kjellaug...
Den første hunden vi hadde, hette Tootsie.. Det synst eg var søtt :-)) Ellers er Ashley fint. Og Kjellaug...
*B&R* <3 Forelsket i forumet 15 Jan 2011 #6 Zita heter min også :) <3 kjempefint navn til hund. ORIGINAL: Charl0tte Zita <3 (hunden min heter det) Åssen slag er hunden?
Zita heter min også :) <3 kjempefint navn til hund. ORIGINAL: Charl0tte Zita <3 (hunden min heter det) Åssen slag er hunden?
B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 15 Jan 2011 #7 Phibi Maja Kine Kira Spot Tussie
LittleJ. Elsker forumet 15 Jan 2011 #8 den første tispa jeg hadde het Kira :) den vi har nå heter Cleo [:)]
Bruker123kar Forumet er livet 15 Jan 2011 #10 Kajsa og Shadow heter våre. veldig lurt med et navn med bokstaven "S" i, for den hører hundene veldig godt!
Kajsa og Shadow heter våre. veldig lurt med et navn med bokstaven "S" i, for den hører hundene veldig godt!