Hunden min (må bare få ut litt frustrasjon)

Froni

Forelsket i forumet
Vi har virkelig verdens beste hund og etter kastreringen er hun virkelig ett mat vrak værre enn toget så vi må passe litt på for mer enn 32 skal hun ikke veie..

MEN i dag har hun nektet å røre NOE mat uansett hva som er blitt tilbudt henne og har kastet opp minst 4 ganger.. 
På tross av at hun ikke spiser og såvidt drikker så løper hun rundt så fort hun får oppmerksomheten og ingen feber så er jo gode tegn)

Har opplevd dette 1 gang før og da mistenkte veterinæren at at det kunne være noe som blokkerte i tarmene, pinne biter, konglerester osv.. (den gangen var det heldigvis bare en forstoppelse). 

Snakket med dyrlegevakten og de mente jeg kunne vente til i morgen..
Sukk kommer IKKE til å sove mye i natt med en urolig 2 åring, syk hund OG en liten en i magen.. 

Håper timene går fort for er det pinne så kan jo den punktere noe..... 

Min utblåsning i dag.... 

Man blir rimelig sliten og rådvill når alt virker å toppe seg.. Men jeg håper du får litt søvn likevel, og at dere finner ut at det ikke er noe alvorlig som feiler hunden.

:-)

Vet ris og kylling med litt olje (raps) men neida min hun har aldri likt ris og kylling var ikke aktuelt i dag :P 
Bare sær gammal dame.. Ha ha 

Takk håper på det beste og tar nok kvelden nå så får jeg sovet litt før 2 åringen evt våkner.. (våkner om så i mellom 23 og 05 :P )

Back
Topp