Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lene...
jeg bruker royol caane=) er veldig fornøyd=) men det er litt dyrt,vi betaler 769 for 15 kilo,som er borte på 3 uker:S men happy dog og er ett godt for,og litt billigere,tror det er 400 for 15 kilo,skal ikke i pris sikkert=) så bruker jeg fiskeolje i pga matlysten og pelsglans,røyting=)
ORIGINAL: Inmari
Min erfaring er at man får det man betaler for. Jeg holder meg absolutt borte fra det foret man får kjøpt i kolonial og på felleskjøpet. Dette pga jeg har sett mye hudproblemer og feilernæring grunnet disse typene for. Vær iallefall forsiktig dersom du har en følsom hund. Jeg har jobbet hos veterinær og i dyreforretning, så jeg føler at jeg har fått bevis nok.
Men de har også billigere mat i dyreforretninger, og disse er som regel et helt fint alternativ til de dyrere.
ORIGINAL: Tracel
Vi bruke labb vi[&o] Å ho røyte ÅRET RUNDT[:'(] e drittlei å vil prøve et anna fòr før å se om det blir bedre så vil gjerne ha tips om et som hjelpe mot røyting?Ka e den fiskeolja?Kor man får kjøpt den?
ORIGINAL: * Gullungen *
Vi bruke labb vi[&o] Å ho røyte ÅRET RUNDT[:'(] e drittlei å vil prøve et anna fòr før å se om det blir bedre så vil gjerne ha tips om et som hjelpe mot røyting?Ka e den fiskeolja?Kor man får kjøpt den?
Labb er et godt for.
Fiskeolje får du kjøpt på dyrebutikken.